Frigyes Turán se pro maďarský server itiner.hu rozpovídal o svých plánech.
Podle Turána není jisté, s jakým vozem naskočí do příští sezóny. Jisté je, že by měla pokračovat zatím dvouletá spolupráce s Bozian Racing, z jejichž dílen pochází Peugeot 307 WRC, se kterým Turán letos startoval. Turán k tomu říká: "S Bozianem spolupracujeme velmi úspěšně v posledních dvou letech. Bylo to dáno do značné míry tím, že auto bylo spolehlivé a my jsme vždycky drželi krok s ostatními."Francouzská stáj Bozian ale nyní musí reagovat na postupné snižování počtu zemí, které ještě na národní úrovni povolují starty vozů kategorie WRC. Pro příští rok tak údajně plánuje nákup hned dvou Fordů Fiesta S2000 a ráda by s nimi nakoukla i do mistrovství světa. Bohužel ani Bozian nemá o nové zbrani Fordu přesné informace, tudíž není jisté, jestli bude disponovat potřebnou částkou na pokrytí nákladů. A tady se otevírá prostor pro Turána. Pokud by totiž Bozian vyslal do mistrovství světa jen jeden vůz, bylo by možné si druhý speciál pronajmout. Vše ale záleží na financích. Cena za pronájem totiž ještě nebyla stanovena, tudíž není možné říci, zda se vejde do Turánova rozpočtu, jelikož provoz S2000 je poměrně drahá záležitost. Maďarský jezdec dále spekuluje, že pokud podaří shromáždit dost prostředků, rád by se objevil i v několika závodech mistrovství světa nebo IRC.Nová možnost tak úplně mění Turánovy plány. Původně se totiž chtěl objevit ve dvou soutěžích světového šampionátu se stávajícím vozem, tedy Peugeotem 307 WRC. Jednalo by se pravděpodobně o Bulharskou a Tureckou rally které jsou nejblíže Maďarsku."Chceme se zaměřit na maďarské soutěže a jeden nebo dva starty v IRC nebo WRC. Pokud ale opravdu doma pojedeme s vozem specifikace Super 2000, nemusí nám stačit rozpočet, abychom do WRC mohli," uzavřel Turán.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?