Eurosport, jako promotér série IRC oznámil přihlášení Subaru do této série.
Prostředkem, se kterým vstupuje Subaru do IRC je už osvědčená Impreza N 14 ve skupině N. V příští sezóně tak bude k vidění sedm značek, Škoda, Abarth, Subaru, Proton, Ralliart, Honda, Volksvagen.
Marcello Lotti, manažer IRC k tomu říká: "Jsme velmi rádi, že se Subaru přihlásilo. Subaru je v rally pojem. Mnoho týmů využívá právě vozů Subaru a značka má v tomto silnou tradici, "
Sportovní ředitel Subaru Shiego Sugaya to komentuje: "Jsme moc štastni, že se nám podařilo přihlásit do IRC. Mladá série závodů si vydobyla velkou prestiž. Na světě jezdí tisíc vozů v soukromých týmech. Nyní tak mají možnost se s naší posporou IRC zůčastnit a ukázat své dovednosti, "
Foto je pouze ilustrační.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?