Přestup Kimiho Räikkönena, mistra světa F1 z roku 2007, do světového šampionátu v rally je hotový, závodník se dohodl na roční smlouvě s juniorským týmem Citroën.
Třicetiletý Räikkönen odešel předčasně ze stáje F1 Ferrari, která potřebovala místo pro Španěla Fernanda Alonsa, a pak se nedohodl na smlouvě s britským týmem McLaren. O jeho vstupu do mistrovství světa v rally, které si letos při domácím podniku vyzkoušel, spekulovala média už několik dní. A nyní je vše potvrzeno, když se Räikkönen dohodl na roční smlouvě s juniorským týmem Citroën, kde bude působit vedle Sebastiana Ogiera. Räikkönen by měl absolovat kompletní šampionát kromě Rally Nový Zéland, jíž se jeho tým nezúčastní.
"Je to pro mě vzrušující výzva, nová motivace. V tuto chvíli jsme se dohodli na roční smlouvě. Pak se uvidí, co bude dál," stojí v prohlášení Räikkönena, mistra světa F1 z roku 2007. Fin se netají tím, že v roce 2011 by se rád vrátil do F1.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?