Vůz Peugeot 207 S2000 bude ještě podroben podrobnému zkoumání ze strany technických komisařů. Je tedy možné, že Meeke o domácí vítězství ještě přijde, uvádí server autosport.com.
Komisaři zároveň nepotvrdili výsledky závodu, takže zatím máme pouze provizorní výsledky. Pochybnosti mají komisaři pouze nad meekeovým Peugeotem. Komisařům se podle dostupných zpráv nelíbí přední příčník vozu, který nesplňuje předepsanou hmotnost (má podváhu). Zdroj přímo od Rally Scotland autosportu řekl: „Výsledky díky vozu se startovním číslem 1 zůstávají provizorní. Je velmi nepravděpodobné, že komisaři dojdou k nějakému rozhodnutí do pondělního večera.“
Tiskový mluvčí Peugeotu se k celé situaci vyjádřil takto: „Snažíme se zjistit, co se stalo. Zatím se nám to bohužel nepovedlo.“ Celá tato situace tak trošku hází stín na soutěž, která jinak byla velmi dobře zorganizovaná.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?