Letošní sezóna Formule 1 je již pryč a zimní testy před nadcházející sezónou ještě nezačaly. Kubica se proto rozhodl odreagovat se minimálně jeden víkend účastí v rally.
Jméno čtyřiadvacetiletého Poláka se již objevilo na seznamu přihlášených na Sicilskou Rally Taormina-Messina, kde ho 13. až 14. listopadu budeme moci spatřit v Renaultu Clio R3. Zákulisní řeči také hovoří o jeho účasti na Rallye du Var, která se o dva týdny později a jejímž největším tahákem bude bezesporu účast šestinásobného mistra světa Sebastiena Loeba.Díky Kubicově přestupu do týmu Renault pro příští sezónu Formule 1 již asi není volba jeho vozu překvapením, i přes to, že on sám vlastní ex-tovární Fabii WRC. Ke spekulacím o účasti v Rallye du Var také přispívá to, že jde o francouzskou rally. Renault je totiž taky francouzský a hvězda světového formátu s jejich autem na jejich domácí rally by komerčně jistě hodně zapůsobila.
V letošním roce Kubica ve Formuli 1 moc nezářil, bude to v rally lepší?
Kubica se tak jakoby vydá ve stopách Kimiho Raikkonena, který je také velkým fanouškem rally. Ten se letos v seriálu WRC ukázal doma ve Finsku za volantem Punta S2000. Fin si stále ještě hledá místo pro příští rok a za podmínku si klade dodatek ke smlouvě, který by mu dovoloval i účast v rally. Sám také projevil zájem o možný vstup do šampionátu WRC.Ze součastných účastníků projevil zájem skusit štěstí také Heikki Kovalainen.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?