Cíl: Béreš vyhrál a je mistrem, Grzyb odstoupil
Josef Béreš s Róbertem Müllerem zvítězili v posledním podniku Rally Košice a stali se tak mistry Slovenska. Druhý skončil o parník mistr Maďarska Hadik. Třetí skončil v premiéře za volantem Fabie S2000 Rzeznik.
Ve třídě A6 byl druhý jen o 13 vteřin náš Věroslav Cvrček jun. s Felicí Kit Car.
Obrovská smůla zasáhla Gregorze Grzyba, když na startu předposlední rychlostní zkoušky Fabii nenastartoval. Do cíle nedojeli ani Drotár - porucha převodovky, Tomaštík - havaroval, celkově soutěž dokončilo pouze 25 posádek.
Výsledky v cíli Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Josef Béreš jr. / Müller Róbert Peugeot 207 S2000 1:01:22,0 - - - 2. Hadik András / Juhász István Subaru Impreza Sti +2:58,8 3. Rzeznik Maciej / Browiński Boguslaw Škoda Fabia S2000 +3:54,5 4. Gavlák Peter / Rajnoha František Mitsubishi Lancer EVO IX +4:55,1 5. Landa Daniel / Bartončík Josef Mitsubishi Lancer EVO IX +5:02,2 6. Melichárek jaroslav / Lasevič Richard Mitsubishi Lancer EVO IX +5:22,3 7. Vlček Martin / Švajda Pavel Mitsubishi Lancer EVO IX +6:17,0 8. Hudec Martin / Muller Jindřich Mitsubishi Lancer EVO IX +8:48,6 9. Podhájecký Augustín / Siska Andrej Škoda Fabia II +9:06,7 10. Chvála Rastislav / Lieskovcová Zuzana Mitsubishi Lancer EVO IX +9:08,9
Dnes odstartoval poslední podnik mistrovství Slovenska. Na startu bylo 58 posádek. Jezdci už mají za sebou první tři rychlostní zkoušky.
Ve vedení je Josef Béreš. Druhá je Gregorg Grzyb s Fabií S2000. Třetí je Drotár s Octavií WRC.
Na jedenáctém místě absolutně byl Josef Béreš st. s Audi Quatrro, bohužel jeho účinkování v soutěži ukončila technická závada.
Orsák a Kurka měli technické problémy, havarovali Csente, Kravárik a Radó.
Výsledky po RZ3
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Josef Béreš jr. / Müller Róbert Peugeot 207 S2000 20:35,1 - - - 2. Grzyb Grzegorz / Mazur Przemyslaw Škoda Fabia S2000 +5,5 3. Drotár Igor /Bánoci Vladimír Škoda Octavia WRC +48,3 4. Hadik András / Juhász István Subaru Impreza Sti +1:01,1 5. Tomaštík Jaromír / Baran Maciek Subaru Impreza WRX Sti +1:17,1 6. Rzeznik Maciej / Browiński Boguslaw Škoda Fabia S2000 +1:22,9 7. Gavlák Peter / Rajnoha František Mitsubishi Lancer EVO IX +1:31,2 8. Landa Daniel / Bartončík Josef Mitsubishi Lancer EVO IX +1:41,2 9. Melichárek jaroslav / Lasevič Richard Mitsubishi Lancer EVO IX +1:44,3 10. Vlček Martin / Švajda Pavel Mitsubishi Lancer EVO IX +1:57,1
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?