Cíl: Béreš vyhrál a je mistrem, Grzyb odstoupil
Josef Béreš s Róbertem Müllerem zvítězili v posledním podniku Rally Košice a stali se tak mistry Slovenska. Druhý skončil o parník mistr Maďarska Hadik. Třetí skončil v premiéře za volantem Fabie S2000 Rzeznik.
Ve třídě A6 byl druhý jen o 13 vteřin náš Věroslav Cvrček jun. s Felicí Kit Car.
Obrovská smůla zasáhla Gregorze Grzyba, když na startu předposlední rychlostní zkoušky Fabii nenastartoval. Do cíle nedojeli ani Drotár - porucha převodovky, Tomaštík - havaroval, celkově soutěž dokončilo pouze 25 posádek.
Výsledky v cíli Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Josef Béreš jr. / Müller Róbert Peugeot 207 S2000 1:01:22,0 - - - 2. Hadik András / Juhász István Subaru Impreza Sti +2:58,8 3. Rzeznik Maciej / Browiński Boguslaw Škoda Fabia S2000 +3:54,5 4. Gavlák Peter / Rajnoha František Mitsubishi Lancer EVO IX +4:55,1 5. Landa Daniel / Bartončík Josef Mitsubishi Lancer EVO IX +5:02,2 6. Melichárek jaroslav / Lasevič Richard Mitsubishi Lancer EVO IX +5:22,3 7. Vlček Martin / Švajda Pavel Mitsubishi Lancer EVO IX +6:17,0 8. Hudec Martin / Muller Jindřich Mitsubishi Lancer EVO IX +8:48,6 9. Podhájecký Augustín / Siska Andrej Škoda Fabia II +9:06,7 10. Chvála Rastislav / Lieskovcová Zuzana Mitsubishi Lancer EVO IX +9:08,9
Dnes odstartoval poslední podnik mistrovství Slovenska. Na startu bylo 58 posádek. Jezdci už mají za sebou první tři rychlostní zkoušky.
Ve vedení je Josef Béreš. Druhá je Gregorg Grzyb s Fabií S2000. Třetí je Drotár s Octavií WRC.
Na jedenáctém místě absolutně byl Josef Béreš st. s Audi Quatrro, bohužel jeho účinkování v soutěži ukončila technická závada.
Orsák a Kurka měli technické problémy, havarovali Csente, Kravárik a Radó.
Výsledky po RZ3
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Josef Béreš jr. / Müller Róbert Peugeot 207 S2000 20:35,1 - - - 2. Grzyb Grzegorz / Mazur Przemyslaw Škoda Fabia S2000 +5,5 3. Drotár Igor /Bánoci Vladimír Škoda Octavia WRC +48,3 4. Hadik András / Juhász István Subaru Impreza Sti +1:01,1 5. Tomaštík Jaromír / Baran Maciek Subaru Impreza WRX Sti +1:17,1 6. Rzeznik Maciej / Browiński Boguslaw Škoda Fabia S2000 +1:22,9 7. Gavlák Peter / Rajnoha František Mitsubishi Lancer EVO IX +1:31,2 8. Landa Daniel / Bartončík Josef Mitsubishi Lancer EVO IX +1:41,2 9. Melichárek jaroslav / Lasevič Richard Mitsubishi Lancer EVO IX +1:44,3 10. Vlček Martin / Švajda Pavel Mitsubishi Lancer EVO IX +1:57,1
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?