Subaru Stilcar 35. Rally Košice: Béreš zvítězil

rally vsetín
rally vsetín, foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman
Tomáš Urban 7. listopadu 2009 10:12
Sdílej:

Cíl: Béreš vyhrál a je mistrem, Grzyb odstoupil

Josef Béreš s Róbertem Müllerem zvítězili v posledním podniku Rally Košice a stali se tak mistry Slovenska. Druhý skončil o parník mistr Maďarska Hadik. Třetí skončil v premiéře za volantem Fabie S2000 Rzeznik.

Ve třídě A6 byl druhý jen o 13 vteřin náš Věroslav Cvrček jun. s Felicí Kit Car.

Obrovská smůla zasáhla Gregorze Grzyba, když na startu předposlední rychlostní zkoušky Fabii nenastartoval. Do cíle nedojeli ani Drotár - porucha převodovky, Tomaštík - havaroval, celkově soutěž dokončilo pouze 25 posádek. 

Výsledky v cíli Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Josef Béreš jr. / Müller Róbert  Peugeot 207 S2000   1:01:22,0 - - -       2.     Hadik András / Juhász István    Subaru Impreza Sti   +2:58,8     3.   Rzeznik Maciej / Browiński Boguslaw    Škoda Fabia S2000       +3:54,5     4.    Gavlák Peter / Rajnoha František  Mitsubishi Lancer EVO IX +4:55,1     5.   Landa Daniel / Bartončík Josef    Mitsubishi Lancer EVO IX  +5:02,2     6.   Melichárek jaroslav / Lasevič Richard  Mitsubishi Lancer EVO IX   +5:22,3     7.   Vlček Martin / Švajda Pavel  Mitsubishi Lancer EVO IX  +6:17,0     8.   Hudec Martin / Muller Jindřich  Mitsubishi Lancer EVO IX    +8:48,6     9.   Podhájecký Augustín / Siska Andrej  Škoda Fabia II  +9:06,7    10.   Chvála Rastislav / Lieskovcová Zuzana  Mitsubishi Lancer EVO IX  +9:08,9

 

Dnes odstartoval poslední podnik mistrovství Slovenska. Na startu bylo 58 posádek. Jezdci už mají za sebou první tři rychlostní zkoušky.

Ve vedení je Josef Béreš. Druhá je Gregorg Grzyb s Fabií S2000. Třetí je Drotár s Octavií WRC.

Na jedenáctém místě absolutně byl  Josef Béreš st. s Audi Quatrro, bohužel jeho účinkování v soutěži ukončila technická závada.

Orsák a Kurka měli technické problémy, havarovali Csente, Kravárik a Radó.

Výsledky po RZ3

Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Josef Béreš jr. / Müller Róbert  Peugeot 207 S2000   20:35,1 - - -       2.     Grzyb Grzegorz / Mazur Przemyslaw    Škoda Fabia S2000    +5,5      3.   Drotár Igor /Bánoci Vladimír    Škoda Octavia WRC       +48,3     4.   Hadik András / Juhász István    Subaru Impreza Sti  +1:01,1     5.   Tomaštík Jaromír / Baran Maciek    Subaru Impreza WRX Sti   +1:17,1      6.   Rzeznik Maciej / Browiński Boguslaw    Škoda Fabia S2000   +1:22,9     7.   Gavlák Peter / Rajnoha František  Mitsubishi Lancer EVO IX  +1:31,2     8.   Landa Daniel / Bartončík Josef    Mitsubishi Lancer EVO IX    +1:41,2     9.   Melichárek jaroslav / Lasevič Richard  Mitsubishi Lancer EVO IX  +1:44,3    10.   Vlček Martin / Švajda Pavel  Mitsubishi Lancer EVO IX  +1:57,1  

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.