Cíl: Béreš vyhrál a je mistrem, Grzyb odstoupil
Josef Béreš s Róbertem Müllerem zvítězili v posledním podniku Rally Košice a stali se tak mistry Slovenska. Druhý skončil o parník mistr Maďarska Hadik. Třetí skončil v premiéře za volantem Fabie S2000 Rzeznik.
Ve třídě A6 byl druhý jen o 13 vteřin náš Věroslav Cvrček jun. s Felicí Kit Car.
Obrovská smůla zasáhla Gregorze Grzyba, když na startu předposlední rychlostní zkoušky Fabii nenastartoval. Do cíle nedojeli ani Drotár - porucha převodovky, Tomaštík - havaroval, celkově soutěž dokončilo pouze 25 posádek.
Výsledky v cíli Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Josef Béreš jr. / Müller Róbert Peugeot 207 S2000 1:01:22,0 - - - 2. Hadik András / Juhász István Subaru Impreza Sti +2:58,8 3. Rzeznik Maciej / Browiński Boguslaw Škoda Fabia S2000 +3:54,5 4. Gavlák Peter / Rajnoha František Mitsubishi Lancer EVO IX +4:55,1 5. Landa Daniel / Bartončík Josef Mitsubishi Lancer EVO IX +5:02,2 6. Melichárek jaroslav / Lasevič Richard Mitsubishi Lancer EVO IX +5:22,3 7. Vlček Martin / Švajda Pavel Mitsubishi Lancer EVO IX +6:17,0 8. Hudec Martin / Muller Jindřich Mitsubishi Lancer EVO IX +8:48,6 9. Podhájecký Augustín / Siska Andrej Škoda Fabia II +9:06,7 10. Chvála Rastislav / Lieskovcová Zuzana Mitsubishi Lancer EVO IX +9:08,9
Dnes odstartoval poslední podnik mistrovství Slovenska. Na startu bylo 58 posádek. Jezdci už mají za sebou první tři rychlostní zkoušky.
Ve vedení je Josef Béreš. Druhá je Gregorg Grzyb s Fabií S2000. Třetí je Drotár s Octavií WRC.
Na jedenáctém místě absolutně byl Josef Béreš st. s Audi Quatrro, bohužel jeho účinkování v soutěži ukončila technická závada.
Orsák a Kurka měli technické problémy, havarovali Csente, Kravárik a Radó.
Výsledky po RZ3
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Josef Béreš jr. / Müller Róbert Peugeot 207 S2000 20:35,1 - - - 2. Grzyb Grzegorz / Mazur Przemyslaw Škoda Fabia S2000 +5,5 3. Drotár Igor /Bánoci Vladimír Škoda Octavia WRC +48,3 4. Hadik András / Juhász István Subaru Impreza Sti +1:01,1 5. Tomaštík Jaromír / Baran Maciek Subaru Impreza WRX Sti +1:17,1 6. Rzeznik Maciej / Browiński Boguslaw Škoda Fabia S2000 +1:22,9 7. Gavlák Peter / Rajnoha František Mitsubishi Lancer EVO IX +1:31,2 8. Landa Daniel / Bartončík Josef Mitsubishi Lancer EVO IX +1:41,2 9. Melichárek jaroslav / Lasevič Richard Mitsubishi Lancer EVO IX +1:44,3 10. Vlček Martin / Švajda Pavel Mitsubishi Lancer EVO IX +1:57,1
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.