Carlos Sainz dokázal svého času do WRC pobláznit celé Španělsko. Podle něj není důležité, kdo je rychlejší, ale kdo udělá méně chyb.
Sébastien Loeb nebo Mikko Hirvonen – kdo letos usedne na trůn světového šampionátu? Na tuto otázku nachází těžko odpověď i takový expert jako je dvojnásobný mistr světa, Carlos Sainz. Na závěrečný podnik do Walesu jede Mikko Hirvonen pouze s bodovým náskokem před Sébastienem Loebem. „Je nemožné říci, kdo se letos stane mistrem,“ říká Sainz.Sainzovi bylo již předem jasné, že si asfaltový specialista, Loeb, ve Španělsku dojede pro páté vítězství v řadě. Bylo mu také jasné, že Dani Sordo předvede velmi silný výkon, který při této soutěži sehraje velmi důležitou roli. Teď se tedy rozhodne na britské šotolině. Situace se má jasně: Kdo dojede před tím druhým, je mistrem.
Carlos se v roce 2007 svezl s Fabií Jana Kopeckého na jedné rally ve Španělsku
„Je velmi těžké, říci nějakého favorita. Jel jsem v obou týmech, takže jsem, myslím, nestranný. V obou týmech mám dobré kamarády. Myslím, že nejde o to, kdo je rychlejší, ale kdo udělá méně chyb,“ říká Carlos Sainz.V očích mnoha lidí je favoritem Loeb – konec konců je to nejlepší jezdec několika uplynulých let a úřadující mistr světa. Ale Sainz nezatracuje ani Hirvonena: „Mikko je ve Velké Británii silný. Libí se mi, jak se v minulých letech vypracovával, už od dob, kdy byl v týmu jako dvojka až doteď - stejně jako Dani Sordo. Má na to, aby se stal mistrem světa.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?