FIA přichází s dalším nápadem. Na přetřes se dostává myšlenka změny pravidel pro účastníky mistrovství světa. Změny by se měly týkat ustanovení o týmech Manufacture 2.
Představitelé FIA zvažují uvolnit předpisy pro příhlášení týmů Manufakture 2. Zvažují možnost, že by v těchto týmech mohly startovat jiné vozy než kategorie WRC, tedy vozy skupiny N či speciály S2000. Pokud by tato změna nastala, mohli bychom se dočkat například přihlášení polotovárního týmu Mitsubishi s Lancery nebo Škoda se speciály Fabia S2000.Pro speciály S2000 je pro nadcházející sezonu již vyhlášen samostatný pohár, ve kterém však mohou bodovat jen jednotlivé posádky. Prvním, který o start v tomto poháru projevil zájem a zdá se, že má připravený rozpočet je španělský pilot Xevi Pons. Podporovat by ho měla firma Nupel. Ale s jakým vozem se na soutěžních tratích objeví, není zatím známo.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.