Druhé místo v JWRC je největším úspěchem polského jezdce všech dob.
V letošním seriálu JWRC startoval jediný polský zástupce a to Michal Kosciuzsko s Maciejem Sczepaniakem a Suzuki Swift S1600. V Irsku nestartoval. Na Kypru byl druhý za Prokopem. V portugalsku dokázal vyhrát, ale neměl to jednoduché, protože Abbring s Cliem R3 byl hodně rychlý.
S velkým přehledem vyhrál v Argentině. Na Sardinii bojoval o každý metr trati s Martinem Prokopem, aby nakonec skončil druhý o třináct vteřin. V Polsku se dostal po druhé etapě do vedení. Neustál tlak našeho Martina Prokopa a Kevina Abbringa a havaroval. Tady bylo jasné, že titul je v nedohlednu. Proto se soutředil na co největší bodový zist, aby alespoň vybojoval druhé místo. Ve Finsku skončil třetí, když ho porazili Prokop a Pinomäki.
V Katalánsku už nestartoval, jelikož se počítá pouze šest předem nominovaných závodů. Bylo možné, že pokud uspěje Burkart bude Kosciuzsko až třetí. Opak se stal pravdou. Burkartovi se totálně nedařilo a skončil až pátý s obrovskou ztrátou. Kosciuzsko tak zanamenal druhé místo v hodnocení JWRC, což je největší úspěch polského jzedce všech dob. Takového úspěchu nedosáhl ani populární Sobieslaw Zasada nebo Krzystof Holowczyc.
Foto: www.kosciuszko-racing.com.pl
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?