 
            Norský jezdec zaznamenal další vítězství pro Škodu Fabii S2000 na poli mezinárodním.
Eyvind Brynildsen před startem Rally Catalunya říkal, že prvním krokem s novým vozem bude výhra ve třídě N4 při Rally Catalunya. V první sekci první etapy si zvykal na Škodu Fabii S2000 z dílen Rene Georges Rally Team. Než našel potřebné nastavení, dostali se před něj Asi, dobře jedoucí Gassner junior a výborně jedocí Pirellistardriver Tapper.
Po první etapě mu patřila třetí příčka se ztrátou 44 vteřin, protože Tapperovi se rozpadl motor a zase se potvdrila prachbídná příprava desáté evoluce Lanceru v Ralliart Italy.
Ve druhé etapě vyhrál Brynildsen čtyři rychlostní zkoušky a ve zbylých byl druhý. Etapu končil už na místě druhém, když předej Gassnera juniora a na vedoucícho "Asiho" ztrácel devatenáct vteřin. Pro třetí etapu se dalo čekat, že "Asiů vedení neudrží.
Třetí etapa byla vodou na mlýn Brynildsena. Vyhrál první rychlostní zkoušku dne, ale druhá se mu nepovedla. Tak znovu zabral a vyhrál další tři a jednou byl druhý. Celkově to znamenalo vítězství ve třídě N4. Na "Asiho" najel 21 vteřin. Gassner junior byl třetí se ztrátou téměř tři minuty.
Pokud bude mladý nor s tímto vozem startovat i nadále, bude se na co dívat.
Foto: eyvindbrynildsen.no
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?