Norský jezdec zaznamenal další vítězství pro Škodu Fabii S2000 na poli mezinárodním.
Eyvind Brynildsen před startem Rally Catalunya říkal, že prvním krokem s novým vozem bude výhra ve třídě N4 při Rally Catalunya. V první sekci první etapy si zvykal na Škodu Fabii S2000 z dílen Rene Georges Rally Team. Než našel potřebné nastavení, dostali se před něj Asi, dobře jedoucí Gassner junior a výborně jedocí Pirellistardriver Tapper.
Po první etapě mu patřila třetí příčka se ztrátou 44 vteřin, protože Tapperovi se rozpadl motor a zase se potvdrila prachbídná příprava desáté evoluce Lanceru v Ralliart Italy.
Ve druhé etapě vyhrál Brynildsen čtyři rychlostní zkoušky a ve zbylých byl druhý. Etapu končil už na místě druhém, když předej Gassnera juniora a na vedoucícho "Asiho" ztrácel devatenáct vteřin. Pro třetí etapu se dalo čekat, že "Asiů vedení neudrží.
Třetí etapa byla vodou na mlýn Brynildsena. Vyhrál první rychlostní zkoušku dne, ale druhá se mu nepovedla. Tak znovu zabral a vyhrál další tři a jednou byl druhý. Celkově to znamenalo vítězství ve třídě N4. Na "Asiho" najel 21 vteřin. Gassner junior byl třetí se ztrátou téměř tři minuty.
Pokud bude mladý nor s tímto vozem startovat i nadále, bude se na co dívat.
Foto: eyvindbrynildsen.no
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?