Posádka Raimund Bauschlager – Mattias Zeltner se zasloužila o první titul Škody Fabia S2000 v národním šampionátu. Víkendové vítězství na předposledním podniku rakouského mistrovství, ARBÖ Rallye Steiermark, zajistilo této dvojici předčasně titul domácích šampiónů.
Bauschlager vyhrál šestý podnik domácího šampionátu o více jak jednu minutu před vycházející hvězdou rakouského rallysportu Patrikem Winterem (Mitsubishi Lancer Evo IX) a „hostem“ na rakouských soutěžních tratích, polským pilotem Tomaszem Kucharem (Peugeot 207 S2000).
Populární „Mundl“ získal již osmý titul domácího šampióna. Jelikož se jedná o sedmý titul v řadě, vytvořil tím tak unikátní rekord a přiblížil se další legendě rallysportu našich jižních sousedů Franzi Wittmannovi, který vlastní jedenáct titulů. "Franz Wittmann byl pro mě vždy vzorem. Když o tom tak přemýšlím, tak jsem na sebe pyšný, že jsem se mu dokázal přiblížit. Všechna vítězství a rekordy jsou však možné jen v případě, pokud máte perfektní tým. Po přechodu na Škodu jsme dokázali titul obhájit a proto bych se chtěl o tento ůspěch podělit se všemi členy týmu a poděkovat jim za skvělou spolupráci," řekl Raimund Baumschlager.
ARBÖ Rallye Steiermark:
1. Baumschlager / Zeltner, Škoda Fabia S2000 1:23:47,52. Zima / Stummer, Mitsubishi Lancer Evo IX +1:08,63. Kuchař / Dymurski, Peugeot 207 S2000 +2:12,34. Danzinger / Schirnhofer, VW Golf KitCar CNG +3:43,25. Tazreiter / Aigner, Mitsubishi Lancer Evo IX +4:41,16. Waldherr / Wannemacher, Mitsubishi +6:22,57. Stohl / Minor, Subaru Impreza CNG +6:41,58. Rabl / Breinessl, Mitsubishi Lancer Evo IX +6:42,29. Pertlicek / Pickam, Mitsubishi Lancer Evo IX +8:39,910.Reiterer / Rigler, Mitsubishi Lancer +9:00,7 H
Mistrovství Rakouska
1. Baumschlager 97 bodů, 2. Stohl 66 bodů, 3 Waldherr 54 bodů, 4 Danzinger 52 bodů, 5 Tazreiter každou zimu, a 51 bodů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.