San Remo okoření „noční maraton“

Rally Monte Carlo
Rally Monte Carlo, foto: www.ircseries.com
Josef Janoušek 20. září 2009 14:35
Sdílej:

Doba, kdy italské San Remo bývalo nedílnou součástí World Rally Championship je nenávratně pryč. Nic to však nemění na tom, že tamní rychlostní zkoušky patří k těm nejobtížnějším, o čemž se budou moci přesvědčit posádky bojující v Intercontinental Rally Challenge.

V letošním ročníku si pořadatelé na soutěžící připravili soutěž, o celkové délce 506 kilometrů z čehož 202 kilometrů budou tvořit měřené úseky. Start soutěž proběhne v pátek 25. září v 18:00 hodin a na posádky čekají „jen“ čtyři vložky. První tři vložky, které svou délkou ani nepřekročí délku čtvrté, jakoby si pořadatel připravil pro posádky na rozjezd. A právě čtvrtá 44 km dlouhá noční vložka bude určitě vrcholem nejen první etapy, ale i celé soutěže a určitě bude mezi jezdci vzbuzovat respekt.Druhá etapa, která odstartuje v dopoledních hodinách a potrvá do pozdního odpoledne, nebude o nic jednodušší. Na posádky čeká pět měřených úseků a mimo jednoho se svoji délkou přibližují k třiceti kilometrům. Letošní ročník se tedy zapíše do historie dalším zápisem a to tím, že soutěžící budou bojovat ve dvou dnech na pouhých devíti měřených úsecích.Časový harmonogramPátek 25.září RZ 1 PICCHE 12,92 km 18:59 RZ 2 FIORI 17,50 km 19:21 RZ 3 QUADRI 10,62 km 19:48 RZ 4 CUORI 44,00 km 22:43 Sobota 26.září RZ 5 TRIS 1 27,82 km 09:28 RZ 6 FULL 1 28,94 km 10:46 RZ 7 POKER 3,23 km 11:50 RZ 8 TRIS 2 27,82 km 14:32 RZ 9 FULL 2 28,94 km 15:50

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?