Brynildsen pojede s Fabií S2000 i Rally Catalunya

Valoušek, Pavel
Valoušek, Pavel, foto: Tomáš Urban, RallyZone.cz
Josef Janoušek 15. září 2009 12:56
Sdílej:

Eyvind Brynildsen si odbyl o uplynulém víkendu premiéru za volantem Škody Fabia S2000. Spolupráce s belgickým týmem RGRS začala na rally Larvik, která však byla poznamenána vážnou havárií Andrease Mikkelsena, při které přišla o život desetiletá dívka.

V důsledku ukončení norské soutěže a nemožnosti najetí potřebného počtu kilometrů s novým vozem, přijal Brynildsen rozhodnutí a na start Rally Catalunya se postaví s jiným vozem. Původně plánovaný vůz Mitsubishi Lancer Evo IX, vymění za v poslední době úspěšnou mladoboleslavskou zbraň, Škodu Fabia S2000 z dílen René Georges Rally Sport.

foto: turbomagazin.be

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?