Eyvind Brynildsen si odbyl o uplynulém víkendu premiéru za volantem Škody Fabia S2000. Spolupráce s belgickým týmem RGRS začala na rally Larvik, která však byla poznamenána vážnou havárií Andrease Mikkelsena, při které přišla o život desetiletá dívka.
V důsledku ukončení norské soutěže a nemožnosti najetí potřebného počtu kilometrů s novým vozem, přijal Brynildsen rozhodnutí a na start Rally Catalunya se postaví s jiným vozem. Původně plánovaný vůz Mitsubishi Lancer Evo IX, vymění za v poslední době úspěšnou mladoboleslavskou zbraň, Škodu Fabia S2000 z dílen René Georges Rally Sport.
foto: turbomagazin.be
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?