Italský tým Abarth se v letošní sezoně nepotýká pouze s nestálostí svých výsledků, ale také s nevyrovnaností druhého jezdce. Většinu bodů týmu přinesl pouze Ital Basso, na pozici týmové dvojky se zatím střídali Alén s Rossettim. Pro závod ve Španělsku se Italové rozhodli pro změnu.
Abarth bude na španělském asfaltu reprezentovat domácí závodník Miguel Fuster. Asfaltový specialista doplní Giandomenica Bassa na soutěži, která startuje již příští týden.Fuster, který vloni v rámci IRC skočil za volantem Grande Punta Super 2000 týmu Fiat Auto Espana-run pátý, je dřívějším šampiónem Španělska. Jeho spolujezdcem bude Jose Vincente Medina.
Láme se pod Alenem židle?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.