Italský tým Abarth se v letošní sezoně nepotýká pouze s nestálostí svých výsledků, ale také s nevyrovnaností druhého jezdce. Většinu bodů týmu přinesl pouze Ital Basso, na pozici týmové dvojky se zatím střídali Alén s Rossettim. Pro závod ve Španělsku se Italové rozhodli pro změnu.
Abarth bude na španělském asfaltu reprezentovat domácí závodník Miguel Fuster. Asfaltový specialista doplní Giandomenica Bassa na soutěži, která startuje již příští týden.Fuster, který vloni v rámci IRC skočil za volantem Grande Punta Super 2000 týmu Fiat Auto Espana-run pátý, je dřívějším šampiónem Španělska. Jeho spolujezdcem bude Jose Vincente Medina.
Láme se pod Alenem židle?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.