Náskok Citroënu v čele průběžného pořadí mezi týmy se po nedělním prvním a třetím místu Fordu ve Finsku zredukoval už na 14 bodů.
Do konce šampionátu zbývají už jen tři podniky a mezi jezdci vede Mikko Hirvonen o tři body před Sebastienem Loebem. Týmový šéf Citroënu, Olivier Quesnel, však věří, že mohou dosáhnout vítězství na obou frontách.„Před tímto víkendem zbývaly čtyři podniky. Tohoto jsem se obával nejvíce. Myslím, že by bylo fair říci, že jsme byli poraženi tím nejrychlejším. Sebůb a Danielův výkon nemohu kritizovat, i když výsledek Daniho znamenal, že jsme v průběžném pořadí ztratili tři body před Fordem. Náš náskok se tak ztenčil na 14 bodů,“ říká Francouz.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?