Náskok Citroënu v čele průběžného pořadí mezi týmy se po nedělním prvním a třetím místu Fordu ve Finsku zredukoval už na 14 bodů.
Do konce šampionátu zbývají už jen tři podniky a mezi jezdci vede Mikko Hirvonen o tři body před Sebastienem Loebem. Týmový šéf Citroënu, Olivier Quesnel, však věří, že mohou dosáhnout vítězství na obou frontách.„Před tímto víkendem zbývaly čtyři podniky. Tohoto jsem se obával nejvíce. Myslím, že by bylo fair říci, že jsme byli poraženi tím nejrychlejším. Sebůb a Danielův výkon nemohu kritizovat, i když výsledek Daniho znamenal, že jsme v průběžném pořadí ztratili tři body před Fordem. Náš náskok se tak ztenčil na 14 bodů,“ říká Francouz.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?