Špatná zpráva pro všechny fanoušky Pettera Solberga dnes přišla přímo od jezdce. Nor musel kvůli penězům zrušit původně plánovaný start v Austrálii.
Už ani ve Finsku to neměl Petter lehké. Uvedl se výborně, když po prvních zkouškách figuroval na druhém místě, pak ovšem udělal chybu a skončil v příkopu, kde poškodil chladič. To vyústilo v poškození motoru. Když se pak ještě přidaly problémy s tlumiči, rozhodl se v soutěži dále nepokračovat a nevyužít ani systému superrally. „Stálo by mě to 15 000 euro a nic bych tím nevyhrál,“ říká Petter.Díky tomu musel Petter odřeknout svoji původně plánovanou cestu do Austrálie, i když měl v plánu startovat na všech zbývajících soutěžích. Solberg měl totiž v plánu, že ve Finsku svoji Xsaru otestuje na rychlých tratích, které jsou podobné těm v Austrálii.
Termín podání přihlášek do Austrálie je až do 6. srpna, Petterova přihláška ale bude s největší pravděpodobností chybět. Podle dostupných informací by však na zbývajících dvou evropských rally (ve Španělsku a ve Walesu) startovat měl. Petter už plánuje příští sezonu: „Žádný tovární kokpit není a nebude volný, takže musím ještě minimálně jeden rok přežít, pokud chci mít naději,“ říká jezdec ze Spydebergu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?