Sebastien Loeb dostal možnost svést se s Peugeotem 207 S2000 na Festivalu rychlosti v Goodwoodu. Jeho průvodcem novou technikou se stal Kris Meeke. Loeb teď prohlásil, že z Meekea bude jednou mistr světa.
Pětinásobný šampión rally, Sebastien Loeb, nezůstal Meekeovi nic dlužen a na oplátku ho svezl ve své C4ce. „Kris je velmi rychlý. Nevidím velký rozdíl v mém stylu řízení vozu a v jeho stylu. Je to určitě budoucí šampión!“ prohlásil Loeb.
Bude Meeke opravdu šampiónem?
Meeke nešetřil komplimenty a poté, co se svezl ve vozu úřadujícího mistra světa v rally, prohlásil: „Byl to nevíce pohodový zážitek v rallyovém voze, jaký jsem kdy zažil. Když Sebastien jede, tak je vše v krásné harmonii. Moc mě potěšilo, že byl mnou ohromen. Vím, že můj jezdecký styl se posouvá správným směrem.“
Loebovo prohlášení přišlo krátce poté, co šéf Kronosu, Marc van Dalen, řekl, že ve zbývajících podnicích IRC bude Meeke těžko k poražení.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?