Tovární tým Abarthu doufá, že Rally Russia by již konečně mohla prolomit jejich smůlu a z Ruska by si mohli odvážet pořádný bodový příděl.
Oba jezdci Abarthu, Anton Alen i Giandomenico Basso, věří, že by na šotolinové soutěži mohli dosáhnout silných výsledků a v Rusku by se tak mohli ukázat v dobrém světle.
Nicola Gullino, týmový šéf, k tomu říká: „Neměli jsme dobrý vstup do šampionátu, na voze jsme udělali mnoho technických změn. Dělali jsme vše, co bylo v našich silách, ale neměli jsme štěstí. Třeba na Ypres, nebyli jsme ani v TOP3. Tento výsledek však neodpovídá naší rychlosti.“
Casier měl na Ypres pomoci...
Pro Abarth může být povzbuzující, že Anton Alen dokázal Rally Russia v roce 2007 s Grande Puntem Super 2000 vyhrát. „Anton je v Rusku velmi rychlý, ale povrch tratí bude rozhodovat. V roce 2007 byly cesty poměrně hladké, skoro jako ve Finsku. Vloni to však, možná i díky tuhé zimě, bylo o mnoho horší,“ zakončil Gullino.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?