Tovární tým Abarthu doufá, že Rally Russia by již konečně mohla prolomit jejich smůlu a z Ruska by si mohli odvážet pořádný bodový příděl.
Oba jezdci Abarthu, Anton Alen i Giandomenico Basso, věří, že by na šotolinové soutěži mohli dosáhnout silných výsledků a v Rusku by se tak mohli ukázat v dobrém světle.
Nicola Gullino, týmový šéf, k tomu říká: „Neměli jsme dobrý vstup do šampionátu, na voze jsme udělali mnoho technických změn. Dělali jsme vše, co bylo v našich silách, ale neměli jsme štěstí. Třeba na Ypres, nebyli jsme ani v TOP3. Tento výsledek však neodpovídá naší rychlosti.“
Casier měl na Ypres pomoci...
Pro Abarth může být povzbuzující, že Anton Alen dokázal Rally Russia v roce 2007 s Grande Puntem Super 2000 vyhrát. „Anton je v Rusku velmi rychlý, ale povrch tratí bude rozhodovat. V roce 2007 byly cesty poměrně hladké, skoro jako ve Finsku. Vloni to však, možná i díky tuhé zimě, bylo o mnoho horší,“ zakončil Gullino.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.