Budoucí Norská hvězda rallysportu Andreas Mikkelsen si přál startovat v Polsku s vozem Škoda Fabia WRC, není to ovšem jeho jediná možnost, jak proniknout zpět do světové rally, jedná i s Protonem.
Andreas Mikkelsen si zajistil potřebný rozpočet na starty s vozem Škoda Fabia WRC v Polsku. „Polsko je pro nás levná soutěž,“ ozřejmil svoje rozhodnutí mladý Viking. Mělo by se jednat o stejný exemplář mladoboleslavského vozu, se kterým Per-Gunnar Andersson na domácí Švédské rally bojoval o bodované příčky. Poté ovšem musel pro technickou poruchu odstoupit. Předtím však stačil zajet dva nerychlejší časy.
Mikkelsen v současné době pracuje na zajištění dalších startů. Doposavad totiž jeho rozpočet stačil pouze na domácí starty v Subaru cupu, který po čtyřech odjetých soutěžích mladý talent s přehledem vede. Od svého otce Steinera už bohužel v současné době nemůže očekávat žádné další finanční prostředky. „V současné době investuje otec svoje peníze radši do jiných aktivit,“ říká Mikkelsen junior.
Otech Steinar je ovšem rád, když vidí, jak se jeho syn pomalu staví na vlastní nohy i v oblasti obchodu. Synovi se zatím rýsuje další možnost mezinárodního startu, mělo by se jednat o start s vozem Proton Satira v jedné z rally šampionátu IRC.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.