Budoucí Norská hvězda rallysportu Andreas Mikkelsen si přál startovat v Polsku s vozem Škoda Fabia WRC, není to ovšem jeho jediná možnost, jak proniknout zpět do světové rally, jedná i s Protonem.
Andreas Mikkelsen si zajistil potřebný rozpočet na starty s vozem Škoda Fabia WRC v Polsku. „Polsko je pro nás levná soutěž,“ ozřejmil svoje rozhodnutí mladý Viking. Mělo by se jednat o stejný exemplář mladoboleslavského vozu, se kterým Per-Gunnar Andersson na domácí Švédské rally bojoval o bodované příčky. Poté ovšem musel pro technickou poruchu odstoupit. Předtím však stačil zajet dva nerychlejší časy.
Mikkelsen v současné době pracuje na zajištění dalších startů. Doposavad totiž jeho rozpočet stačil pouze na domácí starty v Subaru cupu, který po čtyřech odjetých soutěžích mladý talent s přehledem vede. Od svého otce Steinera už bohužel v současné době nemůže očekávat žádné další finanční prostředky. „V současné době investuje otec svoje peníze radši do jiných aktivit,“ říká Mikkelsen junior.
Otech Steinar je ovšem rád, když vidí, jak se jeho syn pomalu staví na vlastní nohy i v oblasti obchodu. Synovi se zatím rýsuje další možnost mezinárodního startu, mělo by se jednat o start s vozem Proton Satira v jedné z rally šampionátu IRC.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.