Tři týdny po Sardinii, která juniorům Citroenu přinesla smíšené dojmy, když si Jengenij Novikov dojel pro svůj nejlepší dosavadní výsledek, Ogier a Rautenbach nedokončili, postaví na start Acropolis Rally Citroen Junior Team opět tři C4 WRC.
Stejně jako v Itálii budou na pozici jezdců, kteří můžou získat body pro tým, nominování Conrad Rautenbach a Jevgenij Novikov. Aktuálně je tým čtvrtý, 25 bodů za konkurenčním Stobartem.Pro Conrada Rautenbacha bude nadcházející Akropolis již čtvrtou, druhou za volantem C4 WRC. „V Sardinii jsem se hodně naučil díky zdejším záludným tratím a vysokým teplotám,“ nechal se slyšet mladík ze Zimbabwe. „Myslím, že jsme teď na Řecko dobře připraveni. Jsou plánovány nějaké nové zkoušky, což je pro nás bonus, protože stále ještě získáváme zkušenosti. Už jsem netrpělivý, chci po startu ukázat svoje zlepšení.“Po bezproblémovém průběhu soutěže v Itálii bral ruský mladík Novikov vůbec poprvé body v mistrovství světa za páté místo. Řecká soutěž je v některých ohledech podobná té Italské, proto doufá, že by mohl pokračovat ve svém zlepšení i zde. „Výsledek v Sardinii byl pro nás velkým zadostiučiněním,“ uvedl. „Mým cílem letos je učit se a při tom dokázat, že jsem schopný i nějakých lepších výsledků. I v Řecku bych s tím chtěl pokračovat. Tato soutěž je dalším náročným a záludným podnikem, teplota v kokpitu někdy i převyšuje 50 °C.“Pro úřadující juniorského mistra Sebastiena Ogiera byla Italská soutěž náročná. Nejprve měl problémy s tlumičem, ze soutěže ho potom vyřadila nehoda. Ogierův letošní program je kromě startu v Polsku nejasný, ale určitě by mohl těžit z dobrého výsledku v Řecku.„Náš plán zůstává stejný, dosahovat co možná nejvyrovnanějších výsledků a pravidelné dojíždění do cíle. Podmínky budou v Řecku asi těžší než v Itálii. Bude nutné zůstat velmi obezřetný. Doufám, že se v cíli budeme moci ukázat s dobrým výsledkem,“ nechal se slyšet Ogier.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?