Tři týdny po Sardinii, která juniorům Citroenu přinesla smíšené dojmy, když si Jengenij Novikov dojel pro svůj nejlepší dosavadní výsledek, Ogier a Rautenbach nedokončili, postaví na start Acropolis Rally Citroen Junior Team opět tři C4 WRC.
Stejně jako v Itálii budou na pozici jezdců, kteří můžou získat body pro tým, nominování Conrad Rautenbach a Jevgenij Novikov. Aktuálně je tým čtvrtý, 25 bodů za konkurenčním Stobartem.Pro Conrada Rautenbacha bude nadcházející Akropolis již čtvrtou, druhou za volantem C4 WRC. „V Sardinii jsem se hodně naučil díky zdejším záludným tratím a vysokým teplotám,“ nechal se slyšet mladík ze Zimbabwe. „Myslím, že jsme teď na Řecko dobře připraveni. Jsou plánovány nějaké nové zkoušky, což je pro nás bonus, protože stále ještě získáváme zkušenosti. Už jsem netrpělivý, chci po startu ukázat svoje zlepšení.“Po bezproblémovém průběhu soutěže v Itálii bral ruský mladík Novikov vůbec poprvé body v mistrovství světa za páté místo. Řecká soutěž je v některých ohledech podobná té Italské, proto doufá, že by mohl pokračovat ve svém zlepšení i zde. „Výsledek v Sardinii byl pro nás velkým zadostiučiněním,“ uvedl. „Mým cílem letos je učit se a při tom dokázat, že jsem schopný i nějakých lepších výsledků. I v Řecku bych s tím chtěl pokračovat. Tato soutěž je dalším náročným a záludným podnikem, teplota v kokpitu někdy i převyšuje 50 °C.“Pro úřadující juniorského mistra Sebastiena Ogiera byla Italská soutěž náročná. Nejprve měl problémy s tlumičem, ze soutěže ho potom vyřadila nehoda. Ogierův letošní program je kromě startu v Polsku nejasný, ale určitě by mohl těžit z dobrého výsledku v Řecku.„Náš plán zůstává stejný, dosahovat co možná nejvyrovnanějších výsledků a pravidelné dojíždění do cíle. Podmínky budou v Řecku asi těžší než v Itálii. Bude nutné zůstat velmi obezřetný. Doufám, že se v cíli budeme moci ukázat s dobrým výsledkem,“ nechal se slyšet Ogier.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?