Matthew Wilson říká, že šesté místo, které dovezl ze Sardinie, je více, než očekával po problémech, které měl během prvního dne.
Brit ztratil během úvodní sekce, když měl problémy s hydraulikou. Pak mu v podstatě celou rally trvalo, než se dokázal dostat zpět na slušnou pozici. Nicméně sérií solidních časů na jednotlivých zkouškách třetího a čtvrtého dne, ale také díky problémům některých z jeho soupeřů před ním, získal konečné šesté místo v cíly. „Poté, jaké jsme zažili problémy během prvního dne, je to opravdu lepší, než jsme očekávali. V neděli to pro nás bylo velmi těžké, protože na soupeře před námi jsme ztráceli již hodně času a na posádky za námi jsme měli dostatečný náskok. S nikým jsme nebojovali. Je to velmi těžké, když nemáte s kým bojovat. Těžko se také posuzuje Vaše reálná rychlost,“ popisuje útrapy Matthew Wilson.„Časy na některých zkouškách byly povzbudivé, ale občas jsme neměli úplně precizní poznámky. Na tom musíme zapracovat v budoucnosti,“ zakončil Matthew.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?