Matthew Wilson říká, že šesté místo, které dovezl ze Sardinie, je více, než očekával po problémech, které měl během prvního dne.
Brit ztratil během úvodní sekce, když měl problémy s hydraulikou. Pak mu v podstatě celou rally trvalo, než se dokázal dostat zpět na slušnou pozici. Nicméně sérií solidních časů na jednotlivých zkouškách třetího a čtvrtého dne, ale také díky problémům některých z jeho soupeřů před ním, získal konečné šesté místo v cíly. „Poté, jaké jsme zažili problémy během prvního dne, je to opravdu lepší, než jsme očekávali. V neděli to pro nás bylo velmi těžké, protože na soupeře před námi jsme ztráceli již hodně času a na posádky za námi jsme měli dostatečný náskok. S nikým jsme nebojovali. Je to velmi těžké, když nemáte s kým bojovat. Těžko se také posuzuje Vaše reálná rychlost,“ popisuje útrapy Matthew Wilson.„Časy na některých zkouškách byly povzbudivé, ale občas jsme neměli úplně precizní poznámky. Na tom musíme zapracovat v budoucnosti,“ zakončil Matthew.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?