Na tiskové konferenci před Rally Sardinia řekl boss týmu BP Ford Malcolm Wilson, že zde není žádná šance, že by za tovární tým startoval Markko Märtin.
„Když s námi Markko testoval, tak převážně pracoval s Christianem Loriauxem, bylo to na přípravě vozu na rok 2003. Vždy to byl jeden z nejlepších testovacích jezdů vůbec. Probírali jsme to s našimi jezdci a Mikko tomu byl hodně nakloněn, protože bychom tak zjistili, zda-li jdeme správným směrem. Jsme potěšeni, protože se nám s ním pracovalo dobře. Markko si jízdu s autem užíval, ale nejsou zde absolutně žádné plány na to, že by se s Fordem objevil na soutěži,“ říká Malcolm Wilson. Na otázku, zda-li je možné, že bude Märtin dále s Fordem testovat odpověděl Malcolm takto: „Momentálně zde není žádný takový plán. Markko si zakoupil jednoho Focuse pro zákazníka z Estonska a momentálně je nadšený z kategorie S2000, ale žádné plány nemá.“Markko Märtin k testování říká: „Bylo to velmi zajímavé jezdit s posledním Focusem a opravdu jsem si užil to, že jsem mohl být opět s týmem. Doufám, že jim to pomohlo. Vozy S2000 mě zajisté zajímají.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?