Na tiskové konferenci před Rally Sardinia řekl boss týmu BP Ford Malcolm Wilson, že zde není žádná šance, že by za tovární tým startoval Markko Märtin.
„Když s námi Markko testoval, tak převážně pracoval s Christianem Loriauxem, bylo to na přípravě vozu na rok 2003. Vždy to byl jeden z nejlepších testovacích jezdů vůbec. Probírali jsme to s našimi jezdci a Mikko tomu byl hodně nakloněn, protože bychom tak zjistili, zda-li jdeme správným směrem. Jsme potěšeni, protože se nám s ním pracovalo dobře. Markko si jízdu s autem užíval, ale nejsou zde absolutně žádné plány na to, že by se s Fordem objevil na soutěži,“ říká Malcolm Wilson. Na otázku, zda-li je možné, že bude Märtin dále s Fordem testovat odpověděl Malcolm takto: „Momentálně zde není žádný takový plán. Markko si zakoupil jednoho Focuse pro zákazníka z Estonska a momentálně je nadšený z kategorie S2000, ale žádné plány nemá.“Markko Märtin k testování říká: „Bylo to velmi zajímavé jezdit s posledním Focusem a opravdu jsem si užil to, že jsem mohl být opět s týmem. Doufám, že jim to pomohlo. Vozy S2000 mě zajisté zajímají.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?