Nicolas Vouiloz po skončení Azorské rally prohlásil, že Kris Meeke bude důstojným vítězem seriálu IRC.
Meeke se po svém druhém letošním vítězství posunul do čela celkového hodnocení Intercontinental Rally Challenge. Naopak obhájce prvenství Vouiloz v letošním roce ještě na vítězství nedosáhl a patří mu průběžně třetí místo s šesti bodovou ztrátou na vedoucího Brita.
"Již od Brazílie jsme věděli, že Kris je velmi rychlý. V Azorách jsem nebyl schopen odpovědět na jeho rychlé tempo. Pokud pojede takhle rychle i v dalších soutěžích, bude důstojným šampiónem," řekl Nicolas Vouiloz.
Dalším podnikem jezdců, o jejichž vozy Peugeot 207 S2000 se stará Kronos Racing bude asfaltová Ypres Rally 18.-20. 6. Bude letošní první opravdu asfaltovou soutěží (nepočítáme li specifické Monte Carlo), před kterou hodlá Meeke absolvovat dvoudenní test. "Nebude to vůbec jednoduché, vím, že Freddyho a Nicolase bude velmi obtížné porazit na asfaltovém povrchu," řekl Kris Meeke.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?