Nicolas Vouiloz po skončení Azorské rally prohlásil, že Kris Meeke bude důstojným vítězem seriálu IRC.
Meeke se po svém druhém letošním vítězství posunul do čela celkového hodnocení Intercontinental Rally Challenge. Naopak obhájce prvenství Vouiloz v letošním roce ještě na vítězství nedosáhl a patří mu průběžně třetí místo s šesti bodovou ztrátou na vedoucího Brita.
"Již od Brazílie jsme věděli, že Kris je velmi rychlý. V Azorách jsem nebyl schopen odpovědět na jeho rychlé tempo. Pokud pojede takhle rychle i v dalších soutěžích, bude důstojným šampiónem," řekl Nicolas Vouiloz.
Dalším podnikem jezdců, o jejichž vozy Peugeot 207 S2000 se stará Kronos Racing bude asfaltová Ypres Rally 18.-20. 6. Bude letošní první opravdu asfaltovou soutěží (nepočítáme li specifické Monte Carlo), před kterou hodlá Meeke absolvovat dvoudenní test. "Nebude to vůbec jednoduché, vím, že Freddyho a Nicolase bude velmi obtížné porazit na asfaltovém povrchu," řekl Kris Meeke.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?