Po sedmnácti rychlostních zkouškách Sata Rally Acores vykrystalizovalo pořadí 1. Kris Meeke, 2. Jan Kopecký 3. Nicolas Vouiloz. Jaké měli tři nejlepší pocity v cíli?
Kris Meeke: "Jsem vážně nadšený jakou jsme zde měli výkonnost . Bylo to těžké, hlavně proto, že po celý víkend panovali obtížné povětrnostní podmínky. V druhé etapě jsme jeli hospodárněji, netlačili jsme tolik na pilu. Museli jsme ale dávat pozor na silné týmy Škoda, Peugeot a Abarth. Vše ostatní na této soutěži bylo perfektní, mám opravdu radost z tohoto vítězství,".
Jan Kopecký: "Před startem jsem byl trochu nervózní, protože šotolina není můj nejsilnější povrch a tato rally je unikátní v tom, že se zde neustále mění povrch a počasí. Jsem velmi rád za tento výsledek, hodně jsem se tady naučil. Tento výsledek je také důležitý pro tým Škoda, protože stejně jako v Monte Carlu, Fabia ukázala, že je to velmi dobrý vůz na jakémkoliv povrchu,".
Nicolas Vouiloz: "Tato rally byla jednou z nejtěžších v serial IRC, nebyl jsem schopen odpovědět na rychlost Krise. Ale je pro nás pozitivní, že jsme dokončili na bedně. Domnívám se, že jsme udělali maximum, auto bylo dobré a získali jsme cenné body. Těším se do Belgie na Ypres. Vím, že na asfaltu můžeme být hodně rychlí, ale to ostatní také. Fanoušci se mohou těšit na velký boj,".
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?