Andreas Mikkelsen získal překvapivé vítězství na poslední rally norského mistrovství. Andreas ovládl Rally S?rland cupovým Subaru (!), když porazil i rivaly s mnohem výkonnějšími stroji.
Druhou příčku obsadil Martin Stenshorne s Mitsubishi Lancer Evo X. Až na třetím místě se umístil Mads ?stberg se svým Subaru Impreza WRC S14. Mads přitom rozhodně nepodal žádný špatný výkon. Vyhrál dokonce všech devět RZ, ale po 3. rychlostní zkoušce inkasoval 5 minut penalizace a propadl se až na celkové 30.místo.
Mikkelsen v cíli soutěže zářil a nemohl uvěřit tomu, že vyhrál s cupovým Subaru: „To by se mi před startem nezdálo ani v nejlepším snu. To přece není možné, abych tady vyhrál s cupovým Subaru! Dokonale jsme ale využili nabídnutou příležitost. Je to jednoduše fantastické!“
Jediným odstoupivším jezdcem byl Anders Grondal se Subaru S10 WRC, který vypadl na poslední RZ. Už smutnější zpráva je, že podle norských novinářů se Andreas Mikkelsen neobjeví v Itálii se Škodou Fabií WRC i přesto, že je přihlášen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.