Renato Travaglia vedoucí muž italského šampionátu se představí v této sezoně již ve třetím voze. Po Fiatu, Peugeotu, tentokrát usedne do Škody Fabia S2000.
Mělo by se jedna o vůz A-Styl Racing Teamu, který si na Apeninském poloostrově odbyl premiéru o minulém víkendu, kdy s tímto vozem obsadil Mateo Gamba druhé místo v lokální soutěži Rally Prealpi Orobiche. Tentokrá by to měla být premiéra v italském šampionátu na největší sicilské soutěži, velice známé Rally Targa Florio.
Šéf týmu Island Motorsport Fulvio Garajo řekl: "Renato má šampionát výborně rozjetý, usadil se včele a proto se snažíme udělat maximum, aby si své postavení udržel. To je i důvod proč na Rally Targa Florio pojedeme s vozem od A-Styl Teamu,".
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.