Conrad Rautenbach se podívá na Azorské ostrovy v rámci dalšího podniku Intercontinental rally challenge. Závodník ze Zimbabwe si od volantu „juniorské“ C4 Citroënu odskočí za pedály Peugeotu 207 S 2000.
Svoje startovní číslo 3 si možná Rautenbach nechá zarámovat. Francouzský tým PH Sport operation mu vyšel vstříc, a tak spolu s Danielem Barrittem poprvé vyzkouší soutěž, kterou bedlivě sleduje. „Opravdu se těším na účast v šampionátu IRC. Letos jsem se zájmem sledoval, jak vyrovnaná soutěže byly k vidění v Monte Carlu a Curitibě,“ řekl.Soutěž na Azorech už předem hodnotí jako test. „Blízká budoucnost WRC bude založena na bázi těchto aut a šance si je už teď vyzkoušet je neocenitelná. Moje účast je zatím limitována jenom na Azory, ale doufám, že se letos dočkám dalších startů. Uvidíme, jak dopadne náš první,“ vysvětlil někdejší africký mistr rallye.Ale i když v současnosti sedlá jiné náčiní, věří, že by si na auto bez turbodmychadla mohl rychle zvyknout. „Byl jsem se podívat na tyto auta a velmi dobře mi zněla. Pochopitelně nemají takový točivý moment jako WRC, ale před pár lety jsem ještě závodil s juniorskými šestnáctistovkami bez turba, takže jisté zkušenosti s podobnými auty mám,“ uzavřel Rautenbach.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?