Conrad Rautenbach se podívá na Azorské ostrovy v rámci dalšího podniku Intercontinental rally challenge. Závodník ze Zimbabwe si od volantu „juniorské“ C4 Citroënu odskočí za pedály Peugeotu 207 S 2000.
Svoje startovní číslo 3 si možná Rautenbach nechá zarámovat. Francouzský tým PH Sport operation mu vyšel vstříc, a tak spolu s Danielem Barrittem poprvé vyzkouší soutěž, kterou bedlivě sleduje. „Opravdu se těším na účast v šampionátu IRC. Letos jsem se zájmem sledoval, jak vyrovnaná soutěže byly k vidění v Monte Carlu a Curitibě,“ řekl.Soutěž na Azorech už předem hodnotí jako test. „Blízká budoucnost WRC bude založena na bázi těchto aut a šance si je už teď vyzkoušet je neocenitelná. Moje účast je zatím limitována jenom na Azory, ale doufám, že se letos dočkám dalších startů. Uvidíme, jak dopadne náš první,“ vysvětlil někdejší africký mistr rallye.Ale i když v současnosti sedlá jiné náčiní, věří, že by si na auto bez turbodmychadla mohl rychle zvyknout. „Byl jsem se podívat na tyto auta a velmi dobře mi zněla. Pochopitelně nemají takový točivý moment jako WRC, ale před pár lety jsem ještě závodil s juniorskými šestnáctistovkami bez turba, takže jisté zkušenosti s podobnými auty mám,“ uzavřel Rautenbach.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?