Conrad Rautenbach se podívá na Azorské ostrovy v rámci dalšího podniku Intercontinental rally challenge. Závodník ze Zimbabwe si od volantu „juniorské“ C4 Citroënu odskočí za pedály Peugeotu 207 S 2000.
Svoje startovní číslo 3 si možná Rautenbach nechá zarámovat. Francouzský tým PH Sport operation mu vyšel vstříc, a tak spolu s Danielem Barrittem poprvé vyzkouší soutěž, kterou bedlivě sleduje. „Opravdu se těším na účast v šampionátu IRC. Letos jsem se zájmem sledoval, jak vyrovnaná soutěže byly k vidění v Monte Carlu a Curitibě,“ řekl.Soutěž na Azorech už předem hodnotí jako test. „Blízká budoucnost WRC bude založena na bázi těchto aut a šance si je už teď vyzkoušet je neocenitelná. Moje účast je zatím limitována jenom na Azory, ale doufám, že se letos dočkám dalších startů. Uvidíme, jak dopadne náš první,“ vysvětlil někdejší africký mistr rallye.Ale i když v současnosti sedlá jiné náčiní, věří, že by si na auto bez turbodmychadla mohl rychle zvyknout. „Byl jsem se podívat na tyto auta a velmi dobře mi zněla. Pochopitelně nemají takový točivý moment jako WRC, ale před pár lety jsem ještě závodil s juniorskými šestnáctistovkami bez turba, takže jisté zkušenosti s podobnými auty mám,“ uzavřel Rautenbach.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.