VIDEO: Italský jezdec Matteo Gamba startoval na Rally Prealpi Orobiche v Terme di Trescore.
Do nádherného slunečného počasí odstartovala posádka Gamba - Inglesi s číslem jedna do této soutěže. Nejvyrovnanějším soupeřem mu byl po celou dobu souteže mladý, ale zkušený Perrico s Peugeotem 207 S2000. Na první rychlostní zkoušce zajeli oba na sekundu stejný čas.
Ve druhé mu Perrico dal pět a půl vteřiny, ve třetí stáhl Gamba Perrica o šest desetin. Ve čtvrté se nedařilo ani jednomu, Gamba dosta 8,7 a Perrico 20,8. Na dalších rychlostních zkouškách ale neponechal Perrico nic náhodě a vrátil Gambovi vše i s úroky, když se dokázal dostat zpět do vedení, které už nepustil.
V cíli pak tedy byl první Alessabdroi Perrico a Fabrizio Carrara. Druhý byl debutant za volantem Fabie S2000 Matteo Gamba s Emenuelle Inglesim. Ztratili pouhých pět a půl vteřiny. Další soupěři byli vzdálení více než minutu.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?