Vlastník závodního týmu Kronos Rancig Marc van Dalen řekl, že vstup do sezony Intercontinental Rally Challenge předčil jeho čekávání.
V lednu vyhrál Francouz Sébastien Ogier úvodní Monte Carlo Rally, na které startoval s Peugeotem 207 připravovaným týmem Kronos pod hlavičkou projektu BFGoodrich Drivers' Team. Druhý závod ovládl Kris Meeke ze Severního Irska, který vyhrál Rally de Curitiba ve stejném voze nasazeném týmem Peugeot UK.„Bylo to nesmírně uspokojivé, ne protože jsme dojeli na prvním a druhém místě na prvních dvou rally, ale protože jsme vyhráli s našimi vozy v týmech BFGoodrich Drivers' Team a Peugeot UK," řekl Marc van Dalen, který je spoluzakladatelem týmu Kronos, ten byl založen v roce 1994.„Jsem opravdu potěšen tím, jak se nám podařilo odstartovat do sezony a také tím, jak naši jezdci spolupracovali. Vím však, že je to velmi dlouhý šampionát a do konce se může stát v podstatě vše. Je však velmi dobré odstartovat tak, jak se nám podařilo,“ dodal van Dalen.Tři Peugeoty 207 S2000 týmu Kronos již byly dopraveny zpět do Evropy po Rally de Curitiba. Teď je čeká cesta do ústředí týmu v Belgii, kde budou přestavěny a následně odeslány na Sata Rally Azores, která se pojede 7. - 9. května.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?