Vlastník závodního týmu Kronos Rancig Marc van Dalen řekl, že vstup do sezony Intercontinental Rally Challenge předčil jeho čekávání.
V lednu vyhrál Francouz Sébastien Ogier úvodní Monte Carlo Rally, na které startoval s Peugeotem 207 připravovaným týmem Kronos pod hlavičkou projektu BFGoodrich Drivers' Team. Druhý závod ovládl Kris Meeke ze Severního Irska, který vyhrál Rally de Curitiba ve stejném voze nasazeném týmem Peugeot UK.„Bylo to nesmírně uspokojivé, ne protože jsme dojeli na prvním a druhém místě na prvních dvou rally, ale protože jsme vyhráli s našimi vozy v týmech BFGoodrich Drivers' Team a Peugeot UK," řekl Marc van Dalen, který je spoluzakladatelem týmu Kronos, ten byl založen v roce 1994.„Jsem opravdu potěšen tím, jak se nám podařilo odstartovat do sezony a také tím, jak naši jezdci spolupracovali. Vím však, že je to velmi dlouhý šampionát a do konce se může stát v podstatě vše. Je však velmi dobré odstartovat tak, jak se nám podařilo,“ dodal van Dalen.Tři Peugeoty 207 S2000 týmu Kronos již byly dopraveny zpět do Evropy po Rally de Curitiba. Teď je čeká cesta do ústředí týmu v Belgii, kde budou přestavěny a následně odeslány na Sata Rally Azores, která se pojede 7. - 9. května.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?