Vlastník závodního týmu Kronos Rancig Marc van Dalen řekl, že vstup do sezony Intercontinental Rally Challenge předčil jeho čekávání.
V lednu vyhrál Francouz Sébastien Ogier úvodní Monte Carlo Rally, na které startoval s Peugeotem 207 připravovaným týmem Kronos pod hlavičkou projektu BFGoodrich Drivers' Team. Druhý závod ovládl Kris Meeke ze Severního Irska, který vyhrál Rally de Curitiba ve stejném voze nasazeném týmem Peugeot UK.„Bylo to nesmírně uspokojivé, ne protože jsme dojeli na prvním a druhém místě na prvních dvou rally, ale protože jsme vyhráli s našimi vozy v týmech BFGoodrich Drivers' Team a Peugeot UK," řekl Marc van Dalen, který je spoluzakladatelem týmu Kronos, ten byl založen v roce 1994.„Jsem opravdu potěšen tím, jak se nám podařilo odstartovat do sezony a také tím, jak naši jezdci spolupracovali. Vím však, že je to velmi dlouhý šampionát a do konce se může stát v podstatě vše. Je však velmi dobré odstartovat tak, jak se nám podařilo,“ dodal van Dalen.Tři Peugeoty 207 S2000 týmu Kronos již byly dopraveny zpět do Evropy po Rally de Curitiba. Teď je čeká cesta do ústředí týmu v Belgii, kde budou přestavěny a následně odeslány na Sata Rally Azores, která se pojede 7. - 9. května.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.