Vítěz z Brazílie Kris Meeke by chtěl potvrdil, že jeho vítězství nebylo pouhou náhodou, a tak se v následující soutěži pokusí o další vítězství. Příležitost k tomu bude mít na Rally Acores v květnu.
Brit společně se svým Peugeotem 207 Super 2000 vyhráli v Jižní Americe, ale na odpočinek rozhodně pomýšlet nemůže. „Pracuji velice tvrdě, abych se ujistil, že můžu opět vyhrát. Škoda bude na Azorech zpět a to dodá závodění nový náboj. Bude tím pádem ale mnohem těžší vyhrát,“ říká Brit.„Trať bude nová pro většinu jezdců, což znamená, že budou mít všichni stejnou šanci. V Brazílii jsem dokázal, že jsme schopni toho využít. Doufám, že se mi to povede opět. Na asfaltu si sice věřím, ale zároveň vím, že jsou zde i jiní, kteří jsou moc dobří na tomto povrchu. Vím, že například na Ypres je téměř neporazitelný Freddy Loix, Jan Kopecký zase bude hodně silný na jeho domácí Barum Rally a Giandomenico Basso na Sanremu. Proto bych chtěl uspět právě na “neutrálních“ Azorech," prozrazuje své plány Meeke.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?