Mikko Hirvonen řekl, že si věří na vítězství a tím pádem i porážku Sebastiena Loeba již na dalším podniku World Rally Championship v Portugalsku.
Jezdec Fordu ztratil kontakt se Sebastienem již v pátek na asfaltových zkouškách. Na šotolinové sekci v sobotu a v neděli však stáhl náskok z 68s na 27. Hirvonenovi dodaly časy druhého a třetího dne sebevědomí.„Myslím, že závod jsme ztratili v pátek. Absolutně se mi nedařilo. Pořádně jsem se před závodem nedokázal připravit na to, jak budou fungovat šotolinové gumy na asfaltu. Další dva dny byly o mnoho lepší. Potěšila mě moje rychlost během těchto dvou dnů,“ říká Mikko.Mikko si před zbytkem šampionátu, který je převážně šotolinový, věří: „Když se rally přesunula na šotolinu, tak jsem byl rychlejší než Seb. To je hodně povzbudivá zpráva, protože teď následuje sedm po sobě jdoucích rally na šotolině. Na mokrých a rozblácených cestách byla naše rychlost srovnatelná. Ale na suché šotolině jsem byl rychlejší. Smůla tedy je, že zapršelo.“„Udělal jsem nějaké chyby v nastavení, protože jsem se snažil být až moc chytrý. V Portugalsku to zkusíme udělat trošku jinak. Když jsem byl na Kypru naposled, tak jsem na Loeba ztratil 5 minut, takže současná ztráta 27s je zlepšením. V Portugalsku přede mnou nebude po prvním dni o minutu,“ zakončil optimisticky Mikko Hirvonen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?