Mikko Hirvonen řekl, že si věří na vítězství a tím pádem i porážku Sebastiena Loeba již na dalším podniku World Rally Championship v Portugalsku.
Jezdec Fordu ztratil kontakt se Sebastienem již v pátek na asfaltových zkouškách. Na šotolinové sekci v sobotu a v neděli však stáhl náskok z 68s na 27. Hirvonenovi dodaly časy druhého a třetího dne sebevědomí.„Myslím, že závod jsme ztratili v pátek. Absolutně se mi nedařilo. Pořádně jsem se před závodem nedokázal připravit na to, jak budou fungovat šotolinové gumy na asfaltu. Další dva dny byly o mnoho lepší. Potěšila mě moje rychlost během těchto dvou dnů,“ říká Mikko.Mikko si před zbytkem šampionátu, který je převážně šotolinový, věří: „Když se rally přesunula na šotolinu, tak jsem byl rychlejší než Seb. To je hodně povzbudivá zpráva, protože teď následuje sedm po sobě jdoucích rally na šotolině. Na mokrých a rozblácených cestách byla naše rychlost srovnatelná. Ale na suché šotolině jsem byl rychlejší. Smůla tedy je, že zapršelo.“„Udělal jsem nějaké chyby v nastavení, protože jsem se snažil být až moc chytrý. V Portugalsku to zkusíme udělat trošku jinak. Když jsem byl na Kypru naposled, tak jsem na Loeba ztratil 5 minut, takže současná ztráta 27s je zlepšením. V Portugalsku přede mnou nebude po prvním dni o minutu,“ zakončil optimisticky Mikko Hirvonen.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?