Patrik Sandell absolvoval Kyperskou Rally s vozem Škoda Fábia S2000 a svůj druhý start s tímto speciálem proměnil v druhé vítězství.
Tentokrát se vítězství nerodilo lehce, po celou dobu soutěže se Patrik marně snažil sesadit z vedoucí pozice bezchybně jedoucího Arminda Arauja, který měl trochu smůlu v podobě technických problémů s převodovkou. Ty nakonec nahráli švédskému jezdci, který toho dokázal dokonale využít a na nejdelší vložce celé soutěže Arminda porazil o více jak půl minuty, čímž se dostal do čela a v závěrečné vložce si vedení bez problémů udržel. Tímto vítězstvím se také Patrik Sandell dostal do vedení v šampionátu produkčních vozů o sedm bodů právě před Arminda Arauja.
Vítězná posádká PWRC Cyprus Rally 2009 Patrik Sandell - Emil Axelsson Škoda Fabia S2000
"Je to absolutně perfektní, jsem opravdu šťastný. Dnes ráno byly tratě příliš kluzké a nebyli jsme schopni jet rychleji. Odpoledne to bylo lepší, měli jsme lepší trakci a také jsme trochu těžili z technických problémů Arminda. Je to skvělý pocit vyhrát podruhé za sebou, ale je to také pozitivní do budoucnosti, protože jsem se zase víc seznámil s vozem," řekl Patrik Sandell."Gratuluji jezdci a celému týmu stejně. Mám radost že jsme vyhráli podruhé za sebou a jsem rád že Škoda Fábia S2000 prokázala svou konkurenceschopnost na šotolině. Je vidět že jsme učinili správné rozhodnutí vsadit právě na toto auto," řekl šéf Redbull Rally Teamu Raimund Baumschlager.Následující soutěží Redbull Rally Teamu bude Portugalská Rally 2 - 4. 4. 2009.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?