Oba jezdci týmu Peugeot Belgium-Luxemburg, Freddy Loix i Nicolas Vouilloz, si v Brazílii vedli velmi dobře. Belgičan i Francouz tak mohou z Brazílie odjíždět s pocitem dobře odvedené práce.
Šampión IRC z roku 2008 Vouilloz byl pevně odhodlán dovést z Brazílie alespoň nějaké body, když z Monte Carla nepřivezl ani jeden. Ačkoliv nebyl schopen bojovat s Krisem Meekem o vítězství, svedl tuhý a dlouhý boj s jezdcem Abarthu Giandomenicem Bassem a nakonec obsadil druhé místo na Rally Internacional de Curitiba. S Freddym Loixem to vypadalo trošku jinak. Poté, co první den ztratil poměrně dost času, protože jel první a musel čistit cesty, na kterých bylo hodně prachu, měl za cíl dokončit rally a získat alespoň nějaké body. Čtvrté místo je tak senzačním výsledkem, když mu to stačilo na to, aby se posunul do čela průběžného pořadí celého IRC. „Rozumně jsem dokončil, mohu být spokojený. Naše rychlost však nebyla optimální a na TOP3 jsme dost ztráceli,“ říká Loix. „Když jsem na to zkusil trošku zatlačit, tak mi to hodně klouzalo a ztrácel jsem tím. Tak jsem se rozhodl, že pojedu svým tempem.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?