Oba jezdci týmu Peugeot Belgium-Luxemburg, Freddy Loix i Nicolas Vouilloz, si v Brazílii vedli velmi dobře. Belgičan i Francouz tak mohou z Brazílie odjíždět s pocitem dobře odvedené práce.
Šampión IRC z roku 2008 Vouilloz byl pevně odhodlán dovést z Brazílie alespoň nějaké body, když z Monte Carla nepřivezl ani jeden. Ačkoliv nebyl schopen bojovat s Krisem Meekem o vítězství, svedl tuhý a dlouhý boj s jezdcem Abarthu Giandomenicem Bassem a nakonec obsadil druhé místo na Rally Internacional de Curitiba. S Freddym Loixem to vypadalo trošku jinak. Poté, co první den ztratil poměrně dost času, protože jel první a musel čistit cesty, na kterých bylo hodně prachu, měl za cíl dokončit rally a získat alespoň nějaké body. Čtvrté místo je tak senzačním výsledkem, když mu to stačilo na to, aby se posunul do čela průběžného pořadí celého IRC. „Rozumně jsem dokončil, mohu být spokojený. Naše rychlost však nebyla optimální a na TOP3 jsme dost ztráceli,“ říká Loix. „Když jsem na to zkusil trošku zatlačit, tak mi to hodně klouzalo a ztrácel jsem tím. Tak jsem se rozhodl, že pojedu svým tempem.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?