Tým Adapta, jehož šéfem je Morten Ostberg, se nestačil včas registrovat. V letošní sezóně tak tento norský tým body do hodnocení týmů získávat nebude.
Adapta bude v letošním MS startovat bez nároku na týmové body. Tým převzal od Prodrivu dvě Imprezy nejnovější specifikace poté, co se japonský výrobce rozhodl odejít z MS. Na rally v Norsku oslavil tým před domácím publikem svůj letošní debut ve WRC. Výsledek ovšem nebyl zrovna nejlepší a podle přání týmu. Mads Ostberg svým devátým místem rozhodně nenaplnil předstartovní přání. týmu Anders Grondal jezdil ještě horší časy. Navíc to vypadá, že tým, jehož šéfem je otec Madse Morten Ostberg, nesehnal potřebný rozpočet na druhé auto. „Nevylučujeme, že se postavíme na start jako tým bodující do tabulky jezdců,“ proklamoval ještě nedávno Morten. Dnes už ale víme, že se tak nestane. Minulou sobotu uplynula lhůta FIA na podání přihlášky. Výsledek? Tovární týmy Fordu a Citroënu budou pravidelně nasazovat pouze dva vozy. Zákaznické týmy Stobart, Munchi's a Citroën-Juniorteam dodají na start dalších 5 vozů (Ogier má zatím slíbených pouze 6 startů). Adapta ale na oficiálním seznamu týmu chybí. Z toho vyplývá, že norský tým nemá šanci na zisk týmových bodů.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?