Anton Alén by byl rád, kdyby se mu podařilo zopakovat vítězství svého otce, které on v Brazílii slavil v roce 1979, na voze Fiat 131 Mirafiory.
Při někdejší Rally do Brasil se podařilo jezdci Fiatu zvítězit s pětiminutovým náskokem před týmovým kolegou Walterem Rohrlem na stejném voze. Zajímavostí této soutěže bylo páté místo ex-pilota formule jedna Wilsona Fittipaldiho."Moc si na to již nepamatuji, ale vím že to byla náročná soutěž, na pěkných tratích. Letos to bude pravděpodobně podobné," řekl Markku Alén."Vím, že auto je na tomto povrchu rychlé, přesto se ho snažíme vylepšit. Nevím, co můžu od Rally Curitiba očekávat, bude to pro mne nová a vzrušující zkušenost. Myslím, že tato rally bude zajímavá pro všechny," řekl syn slavného otce Anton Alén.
Pro Antona bude prioritou zisk bodů, vzhledem k jeho výpadku na lednové Rally Monte Carlo, který zapříčinily technické problémy. "Bylo to pro mne velké zklamání, ale to je vše za námi. Teď se hlavně musíme dobře vypořádat s novou příležitostí," doplnil Anton Alén.
Anton Alén Fiat Grande Punto S2000 Rally Monte Carlo 2009
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?