Šéf sportovního oddělení Michal Hrabánek je potěšen vstupem, který se značce Škoda podařil. Na konci ledna Škoda Fabia S2000 vstoupila do Intercontinental Rally Challenge čtyřmi vítězstvími na trati RZ.
O ně se přičinili oba jezdci týmu Juho Hanninen a Jan Kopecký. I přes nehodu Hanninena dokázal Kopecký dostat českou značku na třetí místo v poháru konstruktérů. „Do světa rally jsme s novou Fabii S2000 nevstupovali s velkými očekáváními. Chybělo nám totiž porovnání s ostatními značkami,“ přiznává Hrabánek.„Když jsou ale lidé ve vaše týmu 100% motivovaní a pracují opravdu na plno, tak se úspěch musí dostavit. Monte Carlo ukázalo, že je v budoucnu před námi ještě pořád hodně práce. Pokrok našich protivníků nám dává hodně sil a motivace pro další vývoj vozu,“ komentuje situaci v týmu jeho šéf.Škoda zatím pořád nepotvrdila svoji účast na kterémkoliv dalším podniku. Všeobecně se ovšem očekává, že se zúčastní Sata Rally Acores v květnu. Tým v současné době opět čeká testování zatím pořad nového stroje.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.