Šéf sportovního oddělení Michal Hrabánek je potěšen vstupem, který se značce Škoda podařil. Na konci ledna Škoda Fabia S2000 vstoupila do Intercontinental Rally Challenge čtyřmi vítězstvími na trati RZ.
O ně se přičinili oba jezdci týmu Juho Hanninen a Jan Kopecký. I přes nehodu Hanninena dokázal Kopecký dostat českou značku na třetí místo v poháru konstruktérů. „Do světa rally jsme s novou Fabii S2000 nevstupovali s velkými očekáváními. Chybělo nám totiž porovnání s ostatními značkami,“ přiznává Hrabánek.„Když jsou ale lidé ve vaše týmu 100% motivovaní a pracují opravdu na plno, tak se úspěch musí dostavit. Monte Carlo ukázalo, že je v budoucnu před námi ještě pořád hodně práce. Pokrok našich protivníků nám dává hodně sil a motivace pro další vývoj vozu,“ komentuje situaci v týmu jeho šéf.Škoda zatím pořád nepotvrdila svoji účast na kterémkoliv dalším podniku. Všeobecně se ovšem očekává, že se zúčastní Sata Rally Acores v květnu. Tým v současné době opět čeká testování zatím pořad nového stroje.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?