I když Škoda nepojede na další závod série IRC do Brazílie, tak její jezdec Juho Hanninen předpovídá, že to nebude dlouho trvat a Škoda si připíše svoje první vítězství.
Dalším podnikem, na kterém by se měl tovární tým představit bude Sata Rally Acores, která se pojede z kraje května. Portugalská rally by se měla uskutečnit skoro 3 měsíce poté, co na Monte Carlu Hanninen vyhrál 3 zkoušky a vévodil průběžnému pořadí, pak ale chyboval a ze soutěže odstoupil.„Ano, byla to opravdu dlouhá pauza, ale před další soutěží budeme mít ještě nějaké testy a jsem si jistý, že budeme rychlí. Není to zrovna nejlepší, že naši rivalové pojedou závodit do Brazílie a my ne, ale testy nám dodají hodně síly a týmu to poskytne hodně možností zapracovat na autě,“ říká Juho.„Monte Carlo bylo hodně náročnou soutěží, ale dokázali jsme, že můžeme být rychlí a myslím, že to bude pokračovat i na šotolině. Pak jsou tady nějaké asfaltové rally, kde bude můj kolega Jan Kopecký velmi rychlý, takže si myslím, že budeme moci získat nějaká vítězství.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?