I když Škoda nepojede na další závod série IRC do Brazílie, tak její jezdec Juho Hanninen předpovídá, že to nebude dlouho trvat a Škoda si připíše svoje první vítězství.
Dalším podnikem, na kterém by se měl tovární tým představit bude Sata Rally Acores, která se pojede z kraje května. Portugalská rally by se měla uskutečnit skoro 3 měsíce poté, co na Monte Carlu Hanninen vyhrál 3 zkoušky a vévodil průběžnému pořadí, pak ale chyboval a ze soutěže odstoupil.„Ano, byla to opravdu dlouhá pauza, ale před další soutěží budeme mít ještě nějaké testy a jsem si jistý, že budeme rychlí. Není to zrovna nejlepší, že naši rivalové pojedou závodit do Brazílie a my ne, ale testy nám dodají hodně síly a týmu to poskytne hodně možností zapracovat na autě,“ říká Juho.„Monte Carlo bylo hodně náročnou soutěží, ale dokázali jsme, že můžeme být rychlí a myslím, že to bude pokračovat i na šotolině. Pak jsou tady nějaké asfaltové rally, kde bude můj kolega Jan Kopecký velmi rychlý, takže si myslím, že budeme moci získat nějaká vítězství.“
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?