V překrásném prostředí národního parku Ozarks se odehrál druhý podnik Rally Amerika, Rally in the 100 Acre Wood. Již po čtvrté za sebou se na zdejších rychlých tratích podařilo zvítězit jezdci Subaru Rally Teamu USA, Kenu Blokovi.
"Miluji tuto rally, miluji vysoké rychlosti," prohlásil vítěz v cíli. Soutěž mu ulehčil jeho týmový kolega Travis Pastrana, který poslal své Subaru na čtvrté rychlostní zkoušce několikrát přes střechu a musel ze závodu odstoupit. On i jeho spolujezdec byli po nehodě nezraněni, ale smutní, protože před startem pomýšleli na vítězství.Ken Blok zvítězil s náskokem 43,1s. před druhým v pořadí Andrew Comrie – Picardem na Mitsubishi Lancer EVO IX. "Mám úžasný pocit. Auto bylo perfektní a velmi nám pomohly pneumatiky Yokohama," řekl druhý muž v pořadí. Na záda mu však velice dotíral Tanner Foust, který představil desátou evoluci Lanceru a ztratil na stříbrného muže jen 15,5s. "Je skvělé být na pódiu. Tento vůz má velký potenciál," zhodnotil Tanner svůj úspěch. Tito dva jezdci se tak po dvou závodech usadili společně v čele Amerického šampionátu.
Rally in the 100Acre Wood Shakedown v podání Andi MancinaDo elitní šestky se ještě probojoval čtvrtý William Bacon na Mitsubishi Lancer EVO IX. Pátý a výborně finišující Andi Mancin na stejném voze, který byl ještě tři zkoušky před cílem na místě osmém a sváděl souboj s pozdějším vítězem kategorie Superprodukčních vozů, Mathewem Johnsonen na Subaru WRX 2003.Výsledky Rally in the 100 Acre Wood1 Ken Block / Alessandro Gelsomino 1:25:20.7 2 Andrew Comrie-Picard / Robbie Durant 1:26:03.8 3 Tanner Foust / Christine Beavis 1:26:19.3 4 William Bacon / Peter Watt 1:27:49.8 5 Andi Mancin / Maciej Wislawski 1:28:09.7 6 Matthew Johnson / Jeremy Wimpey 1:28:26.5 7 Dave Mirra / Derek Ringer 1:28:29.5 8 Piotr Wiktorczyk / Grzegorz Dorman 1:29:04.7 9 Bob Olson / Conrad Ketelsen 1:31:12.6 10 Travis Hanson / Terry Hanson 1:32:04.7
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?