Finský pilot Toni Gardemeistert nevylučuje starty v dalších podnicích IRC.
V Monte Carlu zažil premiéru v IRC. S Fiatem Punto Grande Abarth bojoval o druhé místo. BOhužel porucha alternátoru znamenala odstoupení.
Hned po Monte Carlu Toni začal shánět peníze na Rally de Curitiba v Brazílii. To se bouhužel nepovedlo. Nyní však je jasné, že jeho spolupráce s týmem Astra Racing bude pokračovat. "Chtěli jsme moc jet v Brazílii, ale nesehnali jsme tolik peněz. Proto využijeme času k dalšímu shánění. Chceme totiž ještě nekolik podniků IRC odjet, " říká Finský pilot.
A dodává: "Rally na Azorských ostrovech je přesně ta kde bych chtěl jet. Zatím horečně pracujeme na uskutečnění našeho startu. POkud se jednání vyvedou, tak nás tam neuvidéte naposledy," říká Fin.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?