Finský pilot Toni Gardemeistert nevylučuje starty v dalších podnicích IRC.
V Monte Carlu zažil premiéru v IRC. S Fiatem Punto Grande Abarth bojoval o druhé místo. BOhužel porucha alternátoru znamenala odstoupení.
Hned po Monte Carlu Toni začal shánět peníze na Rally de Curitiba v Brazílii. To se bouhužel nepovedlo. Nyní však je jasné, že jeho spolupráce s týmem Astra Racing bude pokračovat. "Chtěli jsme moc jet v Brazílii, ale nesehnali jsme tolik peněz. Proto využijeme času k dalšímu shánění. Chceme totiž ještě nekolik podniků IRC odjet, " říká Finský pilot.
A dodává: "Rally na Azorských ostrovech je přesně ta kde bych chtěl jet. Zatím horečně pracujeme na uskutečnění našeho startu. POkud se jednání vyvedou, tak nás tam neuvidéte naposledy," říká Fin.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?