Rally in the 100 Acre Wood je druhým závodem Amerického šampionátu, odehrávající se na úpatí hory Ozark, s centrem v malebném městě Salem v Missouri. Jedná se o jednu z nejkrásnějších soutěží zdejšího šampionátu, typickou svými rychlými, úzkými šotolinovými cestami.
27.-28. Února by se na startu měli objevit všichni favorité, v čele s vítězem úvodní soutěže Sno* Drift Rally Travisem Pastranou, jezdícím za Subaru Team USA s vozem Subaru Impreza WRX Sti. Zapomenout na neúspěch z úvodní soutěže bude určitě chtít jeho týmový kolega Ken Blok na stejném voze, který v Atlantě cíl nespatřil a bude se snažit obhájit loňské zdejší prvenství.
Novinku Japonské značky Mitsubishi. Lancer desáté evoluce představí druhý muž úvodní soutěže Tanner Foust, který tak mění techniku za již trochu zastaralý vůz Hyundai Tiburon. Na startu se objeví i třetí muž z Atlanty Andrew Comrie-Picard se svým osvědčeným Mitsubishi Lancer EVO IX. Útok na vedoucí příčky ohlásil Andi Mancin, který k tomu říká: "Na autě jsme provedli několik úprav, aby bylo konkurenceschpnější a mohli jsme atakovat příčky nejvyšší,”. Do boje o tyto příčky se určitě pokusí promluvit i nový člen Subaru Teamu USA, Dave Mirra.
Ve výčtu jezdců, kteří chtějí bojovat o přední příčky bychom mohli pokračovat. Jak soutěž, na které bude hodně záležet na rozmarech počasí dopadne, se dozvíme až za týden a jako předkrm se můžete podívat na krátké video z Rally in the 100 Acre Wood 2008.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?