Rally in the 100 Acre Wood je druhým závodem Amerického šampionátu, odehrávající se na úpatí hory Ozark, s centrem v malebném městě Salem v Missouri. Jedná se o jednu z nejkrásnějších soutěží zdejšího šampionátu, typickou svými rychlými, úzkými šotolinovými cestami.
27.-28. Února by se na startu měli objevit všichni favorité, v čele s vítězem úvodní soutěže Sno* Drift Rally Travisem Pastranou, jezdícím za Subaru Team USA s vozem Subaru Impreza WRX Sti. Zapomenout na neúspěch z úvodní soutěže bude určitě chtít jeho týmový kolega Ken Blok na stejném voze, který v Atlantě cíl nespatřil a bude se snažit obhájit loňské zdejší prvenství.
Novinku Japonské značky Mitsubishi. Lancer desáté evoluce představí druhý muž úvodní soutěže Tanner Foust, který tak mění techniku za již trochu zastaralý vůz Hyundai Tiburon. Na startu se objeví i třetí muž z Atlanty Andrew Comrie-Picard se svým osvědčeným Mitsubishi Lancer EVO IX. Útok na vedoucí příčky ohlásil Andi Mancin, který k tomu říká: "Na autě jsme provedli několik úprav, aby bylo konkurenceschpnější a mohli jsme atakovat příčky nejvyšší,”. Do boje o tyto příčky se určitě pokusí promluvit i nový člen Subaru Teamu USA, Dave Mirra.
Ve výčtu jezdců, kteří chtějí bojovat o přední příčky bychom mohli pokračovat. Jak soutěž, na které bude hodně záležet na rozmarech počasí dopadne, se dozvíme až za týden a jako předkrm se můžete podívat na krátké video z Rally in the 100 Acre Wood 2008.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.