Rally in the 100 Acre Wood je druhým závodem Amerického šampionátu, odehrávající se na úpatí hory Ozark, s centrem v malebném městě Salem v Missouri. Jedná se o jednu z nejkrásnějších soutěží zdejšího šampionátu, typickou svými rychlými, úzkými šotolinovými cestami.
27.-28. Února by se na startu měli objevit všichni favorité, v čele s vítězem úvodní soutěže Sno* Drift Rally Travisem Pastranou, jezdícím za Subaru Team USA s vozem Subaru Impreza WRX Sti. Zapomenout na neúspěch z úvodní soutěže bude určitě chtít jeho týmový kolega Ken Blok na stejném voze, který v Atlantě cíl nespatřil a bude se snažit obhájit loňské zdejší prvenství.
Novinku Japonské značky Mitsubishi. Lancer desáté evoluce představí druhý muž úvodní soutěže Tanner Foust, který tak mění techniku za již trochu zastaralý vůz Hyundai Tiburon. Na startu se objeví i třetí muž z Atlanty Andrew Comrie-Picard se svým osvědčeným Mitsubishi Lancer EVO IX. Útok na vedoucí příčky ohlásil Andi Mancin, který k tomu říká: "Na autě jsme provedli několik úprav, aby bylo konkurenceschpnější a mohli jsme atakovat příčky nejvyšší,”. Do boje o tyto příčky se určitě pokusí promluvit i nový člen Subaru Teamu USA, Dave Mirra.
Ve výčtu jezdců, kteří chtějí bojovat o přední příčky bychom mohli pokračovat. Jak soutěž, na které bude hodně záležet na rozmarech počasí dopadne, se dozvíme až za týden a jako předkrm se můžete podívat na krátké video z Rally in the 100 Acre Wood 2008.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?