Rally in the 100 Acre Wood je druhým závodem Amerického šampionátu, odehrávající se na úpatí hory Ozark, s centrem v malebném městě Salem v Missouri. Jedná se o jednu z nejkrásnějších soutěží zdejšího šampionátu, typickou svými rychlými, úzkými šotolinovými cestami.
27.-28. Února by se na startu měli objevit všichni favorité, v čele s vítězem úvodní soutěže Sno* Drift Rally Travisem Pastranou, jezdícím za Subaru Team USA s vozem Subaru Impreza WRX Sti. Zapomenout na neúspěch z úvodní soutěže bude určitě chtít jeho týmový kolega Ken Blok na stejném voze, který v Atlantě cíl nespatřil a bude se snažit obhájit loňské zdejší prvenství.
Novinku Japonské značky Mitsubishi. Lancer desáté evoluce představí druhý muž úvodní soutěže Tanner Foust, který tak mění techniku za již trochu zastaralý vůz Hyundai Tiburon. Na startu se objeví i třetí muž z Atlanty Andrew Comrie-Picard se svým osvědčeným Mitsubishi Lancer EVO IX. Útok na vedoucí příčky ohlásil Andi Mancin, který k tomu říká: "Na autě jsme provedli několik úprav, aby bylo konkurenceschpnější a mohli jsme atakovat příčky nejvyšší,”. Do boje o tyto příčky se určitě pokusí promluvit i nový člen Subaru Teamu USA, Dave Mirra.
Ve výčtu jezdců, kteří chtějí bojovat o přední příčky bychom mohli pokračovat. Jak soutěž, na které bude hodně záležet na rozmarech počasí dopadne, se dozvíme až za týden a jako předkrm se můžete podívat na krátké video z Rally in the 100 Acre Wood 2008.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?