Tovární tým Abarth testoval na šotolinových tratích v Toskánsku poblíž Sieny svůj speciál Punto S2000 před rally v Brazílii. Za volantem vozu se vystřídali všichni tři jezdci: Giandomenico Basso, Anton Alen a Luca Rossetti.
Jezdci si vyzkoušeli poslední specifikaci továrního Punta na šotolině, to byl hlavní cíl testu. Alen, který mohl získat na Monte šestou příčku nebýt technické závady, která ho donutila odstoupit až na přejezdu do cíle, byl potěšen: „Je skvělé být opět na šotolině, je to skvělá zábava.“„Už víme, že nás vůz je na šotolině dost rychlý. Teď se snažíme pouze otestovat nějaké novinky. Pořádně ale nevím, co očekávat od Rally Curitiba. Bude to nová zkušenost a to mi zní dobře,“ dodává Fin ve službách italské značky. Otec Antona Markku Alen už ovšem v Brazílii startoval. Bylo tomu v roce 1979 na první mezinárodní rally Brazílie.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.