Stačil jeden závod a Chris Meek byl nucen vyměnit vůz. Vítězný vůz Ogiera z Monaka bude opět v akci, tentokrát na Rally de Curitiba. Za jeho volantem se ovšem neobjeví Francouz, ale právě Brit Meek.
Kronos Racing, kterému Peugeot 207 patří, naložil zkraje tohoto týdne vůz, se kterým slavil v lednové rally Monte Carlo vítězství Ogier, na trajekt. Kronos se rozhodl půjčit tento stroj týmu Peugeot UK a jeho jezdci Krisi Meekovi. Původní stroj Krise byl totiž poničen během první soutěže šampionátu IRC natolik, že ho mechanici nestačili včas opravit. Proto bude muset Meek přesednou do vozu Kronosu, který startuje jako vůz BFGoodrich Drivers' Teamu. „Pro Krise to nebude problém, protože všechny naše vozy jsou stejné specifikace. Nebude problém přesednout z auta do auta. Naopak by mu to mohlo přinést štěstí, který tento vůz nosí. Vyhrál s ním Sebastien v Monte Carlu a Juho Hanninen vloni v Rusku,“ říká šéf Kronosu van Dalen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?