Stačil jeden závod a Chris Meek byl nucen vyměnit vůz. Vítězný vůz Ogiera z Monaka bude opět v akci, tentokrát na Rally de Curitiba. Za jeho volantem se ovšem neobjeví Francouz, ale právě Brit Meek.
Kronos Racing, kterému Peugeot 207 patří, naložil zkraje tohoto týdne vůz, se kterým slavil v lednové rally Monte Carlo vítězství Ogier, na trajekt. Kronos se rozhodl půjčit tento stroj týmu Peugeot UK a jeho jezdci Krisi Meekovi. Původní stroj Krise byl totiž poničen během první soutěže šampionátu IRC natolik, že ho mechanici nestačili včas opravit. Proto bude muset Meek přesednou do vozu Kronosu, který startuje jako vůz BFGoodrich Drivers' Teamu. „Pro Krise to nebude problém, protože všechny naše vozy jsou stejné specifikace. Nebude problém přesednout z auta do auta. Naopak by mu to mohlo přinést štěstí, který tento vůz nosí. Vyhrál s ním Sebastien v Monte Carlu a Juho Hanninen vloni v Rusku,“ říká šéf Kronosu van Dalen.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?