Stačil jeden závod a Chris Meek byl nucen vyměnit vůz. Vítězný vůz Ogiera z Monaka bude opět v akci, tentokrát na Rally de Curitiba. Za jeho volantem se ovšem neobjeví Francouz, ale právě Brit Meek.
Kronos Racing, kterému Peugeot 207 patří, naložil zkraje tohoto týdne vůz, se kterým slavil v lednové rally Monte Carlo vítězství Ogier, na trajekt. Kronos se rozhodl půjčit tento stroj týmu Peugeot UK a jeho jezdci Krisi Meekovi. Původní stroj Krise byl totiž poničen během první soutěže šampionátu IRC natolik, že ho mechanici nestačili včas opravit. Proto bude muset Meek přesednou do vozu Kronosu, který startuje jako vůz BFGoodrich Drivers' Teamu. „Pro Krise to nebude problém, protože všechny naše vozy jsou stejné specifikace. Nebude problém přesednout z auta do auta. Naopak by mu to mohlo přinést štěstí, který tento vůz nosí. Vyhrál s ním Sebastien v Monte Carlu a Juho Hanninen vloni v Rusku,“ říká šéf Kronosu van Dalen.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?