I když nebyl Citroen před Norskou rally v roli největších favoritů, nakonec si tento tým zásluhou Loeb odváží vítězství.
"Na začátku víkendu jsme byli považováni za outsidery, nakonec se to ale vyvinulo podobně jako například loni ve Finsku," říká na úvod šéf týmu, Olivier Quesnel. "Musím ale smeknout před Hirvonenem. Po celý víkend hodně bojoval a myslím, že oba piloti jsou zde v Norsku na stejném levelu. Bylo to velmi těsné," přidává Quesnel.
Loeb pak díky tomuto vítězství vyhrál společně s Danielem Elenou již dvacet různých soutěží mistrovství světa. "Tento fakt jen potvrzuje, že tato dvojice může vyhrát opravdu kdekoliv. Ale i Dani Sordo odvedl dobrý výkon. Včera jsme po něm sice chtěli, aby jel trochu opatrněji, ale to bylo kvůli tomu, že kdyby se Sebastien dostal mimo hru, bylo nutné získat alespoň nějaké body. Opět se tedy velkou měrou podílel na celkovém výsledku Citroenu na Norské rally," zakončuje Quesnel.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?