I když nebyl Citroen před Norskou rally v roli největších favoritů, nakonec si tento tým zásluhou Loeb odváží vítězství.
"Na začátku víkendu jsme byli považováni za outsidery, nakonec se to ale vyvinulo podobně jako například loni ve Finsku," říká na úvod šéf týmu, Olivier Quesnel. "Musím ale smeknout před Hirvonenem. Po celý víkend hodně bojoval a myslím, že oba piloti jsou zde v Norsku na stejném levelu. Bylo to velmi těsné," přidává Quesnel.
Loeb pak díky tomuto vítězství vyhrál společně s Danielem Elenou již dvacet různých soutěží mistrovství světa. "Tento fakt jen potvrzuje, že tato dvojice může vyhrát opravdu kdekoliv. Ale i Dani Sordo odvedl dobrý výkon. Včera jsme po něm sice chtěli, aby jel trochu opatrněji, ale to bylo kvůli tomu, že kdyby se Sebastien dostal mimo hru, bylo nutné získat alespoň nějaké body. Opět se tedy velkou měrou podílel na celkovém výsledku Citroenu na Norské rally," zakončuje Quesnel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?