Malcolm Wilson jakožto šéf Fordu a Stobartu má v nejlepší osmičce celkem šest jezdců s Focusem, ale nejlepší pozici zatím drží stále Loeb. Jak namotivuje své svěřence na zítřek?
"Pro Henninga to byl dnes skvělý den. Dokázal vyhrát zkoušku během chvíle, kdy se svádí velký boj o čelo, to jenom demonstruje sílu, kterou tým Stobart pro zbytek sezony skrývá. Dnes to byl obecně dobrý den pro všechny posádky, protože se dokázaly posunout nahoru. Nicméně zítra je čeká náročný den, tak že si nemůžou dovolit nějak chybovat," komentuje situaci ve Stobartu, kde je Henning čtvrtý, jeho syn Matthew sedmý a Aava osmý.
"Byl to skvělý souboj a zítra čekám další pokračování této přetahované. Tým je před nejdelším dnem ve skvělé pozici. Ačkoliv bych chtěl, aby byla Mikkova ztráta menší než patnáct sekund, vše je pořád otevřené," vyhodnotil Wilson Hirvonenovu druhou a Latvalovu třetí příčku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.