Valentino Rossi popřel možnost, že by se alespoň na chvíli opět vrátil za volant rallyového vozu. Nyní se chce totiž věnovat sezoně v Moto GP.
Rossi je velký fanda rally a již několikrát se zúčastnil závodu WRC, naposledy loni v Británii, kde byl se Stobartem dvanáctý. Proto se začaly objevovat informace, že jakmile mu skončí smlouva u Yamahy (2011), přesune se do rally, kde by jel za tým Fiat – Abarth. Zdá se ale, že až tak žhavé to nebude a zatím se musíme spokojit s pár závody v rally až po skočení sezony Moto GP.
"Již odmala jsem velký fandou rally. Je to jedna z mých velkých vášní a je skvělé alespoň někdy si zajet pár závodů. Vždy si to velmi užiju a možná, že až jednou skončím na motorce a budu mít více času, vrhnu se do toho naplno…to ale není v blízké budoucnosti, protože se stále chci věnovat motorkám a to pro dalších pár let," zavrhuje možnost ukončení kariéry v Moto GP.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?