Valentino Rossi popřel možnost, že by se alespoň na chvíli opět vrátil za volant rallyového vozu. Nyní se chce totiž věnovat sezoně v Moto GP.
Rossi je velký fanda rally a již několikrát se zúčastnil závodu WRC, naposledy loni v Británii, kde byl se Stobartem dvanáctý. Proto se začaly objevovat informace, že jakmile mu skončí smlouva u Yamahy (2011), přesune se do rally, kde by jel za tým Fiat – Abarth. Zdá se ale, že až tak žhavé to nebude a zatím se musíme spokojit s pár závody v rally až po skočení sezony Moto GP.
"Již odmala jsem velký fandou rally. Je to jedna z mých velkých vášní a je skvělé alespoň někdy si zajet pár závodů. Vždy si to velmi užiju a možná, že až jednou skončím na motorce a budu mít více času, vrhnu se do toho naplno…to ale není v blízké budoucnosti, protože se stále chci věnovat motorkám a to pro dalších pár let," zavrhuje možnost ukončení kariéry v Moto GP.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.