Brit Matthew Wilson odjel o uplynulém víkendu již svůj padesátý start ve WRC. Dokázal při tom bodovat za sedmé místo.
Brit zvolil v průběhu soutěže rozumné tempo a vyvaroval se jezdeckých chyb. Wilson sice ztratil na konci sobotní etapy šestou příčku, když neodolal tlaku Ogiera, ale v té době měl problémy se stěrači. Wilson se pak pokusil o zpětný atak na Francouze. Na první nedělní zkoušce zabral a byl rychlejší o 14 vteřin než úřadující šampión JWRC. Ztrátu zmenšil ze 37,9s na 24,5s. Poté se ale Brit rozhodl pro jistotu bodů za sedmé místo.
„Bylo pozitivní, že jsme byli na bodech před koncem prvního dne. Získali jsme tak důvěru v auto a mohli jsme na to zatlačit na místech, kde nebyla voda. Získal jsem si také důvěru v nové pneumatiky Pirelli Sottozero,“ prohlásil Brit.„Během sobotní etapy jsme měli ovšem problémy se stěrači. Pokusili jsme se je opravit, ale před koncem poslední RZ se opět rozbily. Bylo těžké jet bez nich. Překvapilo mě, že jsme neztratili moc času. Během soutěže panovaly ohromě náročné podmínky. Byly to snad nejtěžší podmínky, které jsem na asfaltu zažil,“ přiznává Wilson.
Wilson si konec soutěže ve Walesu užíval
„Tratě zdejší rally jsou opravdu skvělé a během posledního dne jsem si je začal užívat, to začalo být sucho. Fanoušci zde byly po celý víkend také skvělí. Jsem moc rád, že si z prvního podniku roku odvážíme body, to se nám zatím nikdy nepovedlo. Povedený start do nové sezóny,“ uzavřel Wilson.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?