Brit Matthew Wilson odjel o uplynulém víkendu již svůj padesátý start ve WRC. Dokázal při tom bodovat za sedmé místo.
Brit zvolil v průběhu soutěže rozumné tempo a vyvaroval se jezdeckých chyb. Wilson sice ztratil na konci sobotní etapy šestou příčku, když neodolal tlaku Ogiera, ale v té době měl problémy se stěrači. Wilson se pak pokusil o zpětný atak na Francouze. Na první nedělní zkoušce zabral a byl rychlejší o 14 vteřin než úřadující šampión JWRC. Ztrátu zmenšil ze 37,9s na 24,5s. Poté se ale Brit rozhodl pro jistotu bodů za sedmé místo.
„Bylo pozitivní, že jsme byli na bodech před koncem prvního dne. Získali jsme tak důvěru v auto a mohli jsme na to zatlačit na místech, kde nebyla voda. Získal jsem si také důvěru v nové pneumatiky Pirelli Sottozero,“ prohlásil Brit.„Během sobotní etapy jsme měli ovšem problémy se stěrači. Pokusili jsme se je opravit, ale před koncem poslední RZ se opět rozbily. Bylo těžké jet bez nich. Překvapilo mě, že jsme neztratili moc času. Během soutěže panovaly ohromě náročné podmínky. Byly to snad nejtěžší podmínky, které jsem na asfaltu zažil,“ přiznává Wilson.
Wilson si konec soutěže ve Walesu užíval
„Tratě zdejší rally jsou opravdu skvělé a během posledního dne jsem si je začal užívat, to začalo být sucho. Fanoušci zde byly po celý víkend také skvělí. Jsem moc rád, že si z prvního podniku roku odvážíme body, to se nám zatím nikdy nepovedlo. Povedený start do nové sezóny,“ uzavřel Wilson.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.