Brit Matthew Wilson odjel o uplynulém víkendu již svůj padesátý start ve WRC. Dokázal při tom bodovat za sedmé místo.
Brit zvolil v průběhu soutěže rozumné tempo a vyvaroval se jezdeckých chyb. Wilson sice ztratil na konci sobotní etapy šestou příčku, když neodolal tlaku Ogiera, ale v té době měl problémy se stěrači. Wilson se pak pokusil o zpětný atak na Francouze. Na první nedělní zkoušce zabral a byl rychlejší o 14 vteřin než úřadující šampión JWRC. Ztrátu zmenšil ze 37,9s na 24,5s. Poté se ale Brit rozhodl pro jistotu bodů za sedmé místo.
„Bylo pozitivní, že jsme byli na bodech před koncem prvního dne. Získali jsme tak důvěru v auto a mohli jsme na to zatlačit na místech, kde nebyla voda. Získal jsem si také důvěru v nové pneumatiky Pirelli Sottozero,“ prohlásil Brit.„Během sobotní etapy jsme měli ovšem problémy se stěrači. Pokusili jsme se je opravit, ale před koncem poslední RZ se opět rozbily. Bylo těžké jet bez nich. Překvapilo mě, že jsme neztratili moc času. Během soutěže panovaly ohromě náročné podmínky. Byly to snad nejtěžší podmínky, které jsem na asfaltu zažil,“ přiznává Wilson.
Wilson si konec soutěže ve Walesu užíval
„Tratě zdejší rally jsou opravdu skvělé a během posledního dne jsem si je začal užívat, to začalo být sucho. Fanoušci zde byly po celý víkend také skvělí. Jsem moc rád, že si z prvního podniku roku odvážíme body, to se nám zatím nikdy nepovedlo. Povedený start do nové sezóny,“ uzavřel Wilson.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?