Přestože se všichni potýkali během soutěže s deštěm, obě posádky Citroënu zaznamenaly bezproblémovou soutěž a získaly double. Existuje snad lepší start do nové sezóny?
Double dvojice továrního Citroënu Sebastiena Loeba a Daniho Sorda zajistil týmu maximální bodový příděl. Díky tomu také jezdci Loeb a Sordo vládnou tabulce jezdců. Týmový šéf Olivier Quesnel je výsledkem pochopitelně zcela nadšen.
"Chtěli jsme takto zahájit ročník. Moc jsme si to přáli. Dalším podnikem je rally v Norsku. Tam to bude pro nás o poznání složitější úkol. V letošním roce nás čeká pouze 12 rally, z toho budou pouze dvě na asfaltu. Musíme z nich získat maximum bodů, protože chceme obhájit titul mezi týmy," přiznává Quesnel.
"To se nám zde v Irsku podařilo a jsem za to moc šťastný. Teď už se ale soustředíme na zisk co možná nejlepšího výsledku v Norsku. Doufám, že to dobře dopadne, ale do Norska rozhodně nejedeme jako favorité," míní Olivier.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?