Přestože se všichni potýkali během soutěže s deštěm, obě posádky Citroënu zaznamenaly bezproblémovou soutěž a získaly double. Existuje snad lepší start do nové sezóny?
Double dvojice továrního Citroënu Sebastiena Loeba a Daniho Sorda zajistil týmu maximální bodový příděl. Díky tomu také jezdci Loeb a Sordo vládnou tabulce jezdců. Týmový šéf Olivier Quesnel je výsledkem pochopitelně zcela nadšen.
"Chtěli jsme takto zahájit ročník. Moc jsme si to přáli. Dalším podnikem je rally v Norsku. Tam to bude pro nás o poznání složitější úkol. V letošním roce nás čeká pouze 12 rally, z toho budou pouze dvě na asfaltu. Musíme z nich získat maximum bodů, protože chceme obhájit titul mezi týmy," přiznává Quesnel.
"To se nám zde v Irsku podařilo a jsem za to moc šťastný. Teď už se ale soustředíme na zisk co možná nejlepšího výsledku v Norsku. Doufám, že to dobře dopadne, ale do Norska rozhodně nejedeme jako favorité," míní Olivier.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?