Henning Solberg je jedním z mála, který po mnoha jednáních neměl problém sehnat finance na letošní sezonu, proto ho uvidíme ve všech závodech, tedy i v Irsku, kde by rád nakoukl do top šestky.
I když jich není mnoho, v Irsku by rád Henning využil svých zkušeností z asfaltových soutěží, a to především z loňské Německé rally. Jeho cílem je zajet výsledek, který se vejde do nejlepší šestky, což by pro něj byl do nové sezony podařený start. Opět jako loni ho uvidíme za volantem Focusu v barvách hlavního sponzora Expert.
"S asfaltem nemám až tolik zkušeností, ale v roce 2007 jsem zde hned první den byl v top šestce, což bylo tehdy velmi dobré. Popravdě to není až tak typická asfaltová soutěž, na hodně místech je šotolina nebo bahno na trati, což mi vyhovuje o poznání více. Nejtěžší ale je, že všude se jede ve velmi vysoké rychlosti, a když je cesta hodně nerovná, není jednoduché sžít se s autem," prohlásil Henning.
"Loni jsme našli na tento typ povrchu dobré nastavení a i při testech vše proběhlo dobře, tak že do závodu jdeme sebevědomější než dříve. Kdyby se mi podařilo dostat se opět do nejlepší šestice, byl by to skvělý start do sezony a odraz k domácím podniku, který nás čeká o dva týdny později," naráží na Norskou rally, která je v plánu hned po Irském závodě.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?