Chrise Atkinsona čeká v Irsku premiéra s Citroenem C4 Junior týmu. Přestože Australan již vůz testoval, jak si povede je velkou neznámou.
Dá se říct, že Atkinsonovi odchod Subaru paradoxně pomohl. V minulé sezoně ukázal, že talentu má hodně, a jediné co mu chybí, je spolehlivý a rychlý vůz. Nyní v juniorském týmu Citroenu dostane do ruky C4 WRC, která minulý rok ovládla oba šampionáty, a podobně jako v Subaru, podporu továrního týmu. Je otázkou, jak dlouho mu bude trvat, než se s autem sžije a naváže na výkony ze začátku loňské sezony.
"Z C4 WRC mám dobrý pocit, každým odjetým kilometrem jsem se cítil mnohem lépe. Nicméně je to úplně odlišné auto od těch, co jsem měl zatím možnost řídit. V Irsku nás ale čeká skvělá atmosféra s úžasným publikem. Závod je sám o sobě velmi zrádný. Trať je často hodně nerovná a špinavá. Navíc v tomhle období můžeme na nějakých místech čekat náledí. Plánujeme, že do závodu odstartujeme s tím nastavením, co tým získal z minulosti. Až pak se uvidí, jak nám to bude nebo nebude vyhovovat. Žádný velký cíl si zatím nedávám, ale rád bych pro Citroen získal nějaké body a porovnal si, jak jsme na tom v porovnání s ostatními," předjímá Atkinson.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?