Syn i u nás známéno pilota minulosti, Rakušana Franze Wittmana st., bude reprezentovat v letošním seriálu IRC s Mitsubishi.
Mladý Rakušan bude využívat služeb deváté evoluce Lanceru. Spolujezdce mu bude dělat Bernard Ettel.
Pro pětadvacetiletého Rakušana tak začne rok intenzivního učení. Donedávna měl možnost startovat pouze v Rakouském mistrovství.
"Nešli jsme cestou jako ostatní a nevybrali si speciál S2000" říká mladý Franz a dodává: "Náš tým bude využívat lancer z dílen Stohl Racing. Nechtěl jsem měnit auto a znovu si zvykat, chtěl jsem využít nějaké zkušenosti z minulé sezóny,".
Tým si klade za cíl v Monte Carlu spatřit cílovou rampu. V letošní sezóně pojede osm podniků IRc. Bude startovat v Portugalsku, Belgii, nebude chybět u nás ve Zlíně, dále ve Španělsku a Itálii, také ve Skotsku a pravděpodobně na Madeiře.
"Oba se na start už nesmírně těšíme," říká Franz a dodává: "Bude obrovský úspěch když spatříme cíl".
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?