Syn i u nás známéno pilota minulosti, Rakušana Franze Wittmana st., bude reprezentovat v letošním seriálu IRC s Mitsubishi.
Mladý Rakušan bude využívat služeb deváté evoluce Lanceru. Spolujezdce mu bude dělat Bernard Ettel.
Pro pětadvacetiletého Rakušana tak začne rok intenzivního učení. Donedávna měl možnost startovat pouze v Rakouském mistrovství.
"Nešli jsme cestou jako ostatní a nevybrali si speciál S2000" říká mladý Franz a dodává: "Náš tým bude využívat lancer z dílen Stohl Racing. Nechtěl jsem měnit auto a znovu si zvykat, chtěl jsem využít nějaké zkušenosti z minulé sezóny,".
Tým si klade za cíl v Monte Carlu spatřit cílovou rampu. V letošní sezóně pojede osm podniků IRc. Bude startovat v Portugalsku, Belgii, nebude chybět u nás ve Zlíně, dále ve Španělsku a Itálii, také ve Skotsku a pravděpodobně na Madeiře.
"Oba se na start už nesmírně těšíme," říká Franz a dodává: "Bude obrovský úspěch když spatříme cíl".
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?